اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس خبر داد

دستگیری 32 شکارچی متخلف در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: طی هفته گذشته 32 شکارچی متخلف در سطح این استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری 32 شکارچی متخلف در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی اظهار داشت: با کوشش نیروهای یگان این اداره کل در هفته گذشته 32 شکارچی متخلف در سطح این استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و از آنان 22 اسلحه  ساچمه‌زنی و گلوله‌زنی، در عملیاتی که در شهرستان‌های لار، لامرد، قیر، ارژن، مله‌گاله، بوانات، پاسارگاد، سپیدان، فیروزآباد و مرودشت صورت گرفت، کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: از این متخلفان 400 متر تور ماهی‌گیری غیرمجاز و 50 ماهی و 22 پرنده سهره زنده‌گیری شده و لاشه 18 پرنده دراج، کبک و سار وحشی کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش، همچنین فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس از تمام شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه شکار و صید پرندگان و آزار و آسیب به حیات وحش مراتب را با شماره تلفن‌های 2317158 و90-2317789 به اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و یا در شهرستان‌ها به ادارات محیط زیست اطلاع دهند.

کامران اسلاملو اذعان داشت: طبق اصل پنجاهم قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی محسوب می‌شود و ما در برابر آفریده‌های پروردگار مسئول هستیم.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول