اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت گرفت

بهره‌برداری از 10 واحد صنعتی در نواحی صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، 10 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 547 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 10 واحد صنعتی در نواحی صنعتی فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غفار صفری ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحدها برای 344 نفر اشتغال ایجاد شده است.

این مسئول اضافه کرد: این طرح‌های صنعتی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، منطقه ویژه اقتصادی شیراز، مرودشت، آباده، نیریز، خرمبید، لامرد و زرین دشت افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: طرح‌های در دست اجرا شامل واحد صنعتی آریاک آشنا چوب شیراز تولید کننده پرس و روکش کردن mdf و نئوپان با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریال و ظرفیت 400 هزار متر مربع و اشتغال‌زایی 40 نفر است.

صفری بیان داشت: طرح توسعه کارخانه یک و یک با سرمایه‌گذاری 86 میلیارد ریال و اشتغال 86 نفر صورت گرفته که یکی از قدیمی‌ترین واحدهای تولیدی فرآورده‌‌ها و مواد غذایی در کشور و خاورمیانه است و محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا صادر می‌کند.

وی اضافه کرد: کارخانه دیرگدازان تولید کنند انواع آجر نسوز با سرمایه‌گذاری 104 میلیارد ریال و ظرفیت 17 هزار تن در شهرک صنعتی شیراز و واحد صنعتی داورالیاف فارس تولید کننده الیاف پلی استر با ارزش افزوده بالا و سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال و تولید 7 هزار تن در شهرک فتح آباد مرودشت، واحد معدنی خاک نسوز استقلال آباده تولید کننده انواع مقره‌های سرامیکی با سرمایه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال و 3 هزار و 200 تن ظرفیت، از واحدهای تاثیرگذار در این استان محسوب می‌شوند که به بهره‌برداری رسیده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام مبارک، میلمان اداری انتخاب اول پرشین تولید کننده کابینت mdf و انواع پارتیشن و مبلمان اداری چوبی نیز با ظرفیت 5 هزار و 500 متر مربع در شهرک بزرگ صنعتی شیراز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول