اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 12 بهمن ماه امسال

سامانه 1504 برای دریافت اطلاعت عرصه‌های طبیعی اصفهان فعال شد

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: از 12 بهمن ماه امسال سامانه تلفنی 1504 برای دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در عرصه‌های طبیعی استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

سامانه 1504 برای دریافت اطلاعت عرصه‌های طبیعی اصفهان فعال شد

ابراهیم شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سامانه رسیدگی به تماس‌های ارائه شده مبنی بر تخلفات صورت گرفته در مراتع و عرصه‌های طبیعی استان اظهار کرد: در گذشته تلفن 09696 به صورت شبانه‌روزی اخبار و اطلاعات مردمی را در زمینه هرگونه آتش‌سوزی و تخریب در مراتع، جنگل و بیابان در مرکز فرماندهی و کنترل یگان حفاظت از منابع طبیعی استان دریافت می‌کرده است.

وی اضافه کرد: زیر‌ساخت‌های این سامانه تلفنی به روز نبوده و راه‌اندازی سامانه جدید و به روزی برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مردم در راستای حوادث ایجاد شده در عرصه‌های طبیعی استان یکی از موارد مهم و ضروری در این یگان محسوب می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان تصریح کرد: از 12 بهمن ماه امسال سامانه تلفنی 1504 برای دریافت اخبار و اطلاعات مردمی ارائه شده در عرصه‌های طبیعی استان جایگزین سامانه تلفنی 09696 شده و فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این سامانه تلفنی به صورت رایگان بوده و به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و دریافت اطلاعات مردمی در ارتباط با هر گونه تخریب، تصرف، کاشتن نهال و قطع درختان در عرصه‌های طبیعی استان است، ادامه داد: مقرر شده است که این سامانه تلفنی به صورت یکسان در سراسر کشور راه‌اندازی شود.

شریفی با اشاره به اینکه این سامانه تلفنی در برخی از استان‌ها از جمله استان اصفهان راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند، تاکید کرد: اما برخی از استان‌های کشور نیز هنوز از این سامانه تلفنی برخوردار نشده‌اند و روزانه به صورت میانگین حدود 200 تماس با سامانه تلفنی دریافت اطلاعات مردمی و اخبار موجود در عرصه‌های طبیعی استان گرفته می‌‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 60 درصد این تماس‌ها عملیاتی بوده است، افزود: همچنین حدود پنج درصد از این تماس‌ها به تخریب در عرصه‌های طبیعی و سایر تماس‌ها نیز در زمینه دریافت اطلاعات مردمی است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول