اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به حذف ردیف 14 بودجه فرهنگی

فعالیت‌های فرهنگی همدان شاهکار بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امسال شاهد حذف ردیف 14 بودجه‌ای بوده‌ایم، گفت: با این وضعیت فعالیت‌های فرهنگی استان در سال‌جاری شاهکار بود.

فعالیت‌های فرهنگی همدان شاهکار بود

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در زمینه وضعیت شورای فرهنگ عمومی و برنامه‌های اجرا شده در این خصوص در استان همدان اظهار داشت: با توجه به ورود استاندار جدید در استان، این شورا به نسبت قبل بسیار بهتر شده و جلسات آن نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی قبل از ورود استاندار جدید فرمالیته بود، تصریح کرد: پس از ورود استاندار جدید کمیته‌بندی‌های مختلفی در این شورا صورت گرفته و مسئولیت‌های مختلفی تفویض شده که نشان‌دهنده حرکت رو به جلو و مشهود این شورا در استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سال 91، سال خاصی است، و در آستانه انتخابات نیز قرار داریم، گفت: امسال مسائل جهانی بسیاری اتفاق افتاد و جهان مورد نظر عناصر تأثیرگذار بسیاری از جمله موضوع سوریه، بحرین، مسائل مرتبط به انتخابات مصر و ... است که طبیعتاً و یقینا این موارد در کشور ما نیز تأثیرگذار است.

وی در زمینه بحث تشتت مدیریتی فرهنگی در استان همدان نیز با بیان اینکه تشتت فرهنگی در استان دو پوسته دارد، پوسته نخست را تعدد دستگاه‌های فرهنگی در مباحث مشترک دانست.

آزادیخواه با بیان اینکه پوسته دوم تشتت فرهنگی در استان آن این است که اگر خوب به وظایفمان عمل کنیم این تشتت می‌تواند یک فرصت برای ما باشد و می‌توانیم از آن بهره بگیریم، تصریح کرد: به قول قرآن، گاهی دو دریا بودن بهتر از یک دریا بودن است که این فرهنگ قرآن است؛ اما به شرطی که بتوانیم با هم تعامل و انسجام داشته باشیم و هماهنگی ایجاد کنیم.

وی در زمینه میزان موفقیت و توفیقات فرهنگی امسال نیز گفت: با عنایت به اینکه سال 90، جدول و ردیف بودجه‌ای 14 را داشتیم اما امسال نداشتیم و این ردیف بودجه‌ای کلاً صفر بود انجام و تحقق این همه کار فرهنگی صورت داده شده شاهکار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه سال گذشته ما در جدول 14، ردیف بودجه‌ای بسیار خوبی داشتیم، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به نبود این ردیف فعالیت‌ها شایان توجه است که نمونه آن اوقاف همدان است که فعالیت چشمگیری در هفته وقف امسال رقم زد.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه با توجه به حذف ردیف 14، برنامه‌های فرهنگی امسال در استان برنامه‌های بسیار خوبی بود، متذکر شد: در زمینه‌های فرهنگی، ما همیشه کار نکرده بسیار است و این گونه نیست که بگوییم همه کارها را انجام داده‌ایم چون هیچ کس در این زمینه نباید این ادعا را داشته باشد اما امیدواریم سال جدید کارهای نکرده دیگری را نیز محقق کنیم.

انتهای پیام/89004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول