اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

حضور پرشور مردم در 22 بهمن اثبات نزدیکی مردم با نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمنان ثابت خواهد کرد که مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتباطی نزدیک دارند.

حضور پرشور مردم در 22 بهمن اثبات نزدیکی مردم با نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی ظهر امروز در همایش جوانان و دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: روز 22 بهمن با حضوری پرشور، حماسی و باشعور در راهپیمایی‎ها به دشمنان اطمینان دهیم که مردم از نظام فاصله نگرفته‎اند و مشکلات را تحمل خواهند کرد.

امام جمعه بردخون تاکید کرد: باید 22 بهمن خیابان‎های کشور به میعادگاه عاشقان و حامیان انقلاب اسلامی تبدیل شود.

رکنی حسینی یادآور شد: در گذشته کسب علم ویژه قشر خاصی بود ولی امروزه به دلیل رفع تبعیض در جامعه همه مردم از هر گروه و طبقه می‎توانند آزادانه در عرصه‎های علمی و تحصیلی وارد شوند و به مدارج بالا برسند.

وی اضافه کرد: تفرقه و اختلاف بین مسئولان و مردم خطری اساسی برای نظام است و اگر می‎خواهیم به قله‎های پیشرفت و تعالی برسیم نیاز به اتحاد و همدلی داریم زیرا انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام شکل گرفت.

رکنی حسینی نعمت رهبری را ارزشمند دانست و گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی هدیه‎ای خدایی برای مردم ایران اسلامی و مسلمانان دنیا است که هر زمان کشتی انقلاب در امواج متلاطم گرفتار شده نجاتبخش بوده و مسافران این کشتی را از خطرات رهایی بخشیده است.

امام جمعه بردخون ادامه داد: پیام امام و شهدا این است که گوهر ارزشمند انقلاب را با تمام وجود حفظ و پاسداری کنید و کاری انجام ندهیم که با اشتباهات دشمن را شاد کنیم و مایه تمسخر بیگانگان شویم پس انتظارات خود را کاهش دهیم و چشم وهم چشمی‎ها را کنار بگذاریم زیرا شخصیت انسان به مال و ثروت نیست.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول