اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر

«عملیات مهد کودک» گرمابخش سینمای همدان شد + عکس

خبرگزاری فارس: پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر «عملیات مهد کودک» گرمابخش سینمای همدان شد و استقبال پرشوری از فیلم‌های جشنواره فجر شد.

«عملیات مهد کودک» گرمابخش سینمای همدان شد + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در پنجمین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ‌های جشنواره همدانی‌ها را به وجد آورد.

استقبالی که دیروز از فیلم‌های جشنواره شد بسیار جالب بود به طوری که در سانس 17:30 سینما قدس سالن پر بود.

 

 

«عملیات مهد کودک» یکی از فیلم‌هایی بود که پنجمین روز از جشنواره را رونق بخشید، این فیلم با محتوای طنزآلود و کودکانه خود خانواده‌های زیادی را به سمت سینما کشاند.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همدان استقبال مردم تاکنون از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در این شهر را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

خسرو بیات در حاشیه بازدید از اکران فیلم‌های جشنواره در سالن سینما قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان، فرصت فرهنگی مناسبی برای مردم همدان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: مردم همدان با استقبال خوبی که از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در همدان داشتند، رغبت خود را برای برگزاری جشنواره‌های این چنینی در استان نشان دادند.

بیات در خصوص نارضایتی مردم همدان از فیلم‌های در نظر گرفته شده برای شهرستان‌ها یادآور شد:‌ 28 فیلم به صورت مشترک به استان‌ها فرستاده شده است و فیلم‌هایی که اکنون در همدان به نمایش درمی‌آید در 10 استان دیگر نیز همین فیلم‌ها اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: فیلم‌های جشنواره فجر، از سوی معاونت هنرهای نمایشی برای استان‌ها مشخص شده و مسئولان استانی در این زمینه دخیل نبودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به نارضایتی مردم از اطلاع‌رسانی جشنواره نیز خاطر نشان کرد:‌ اطلاع‌رسانی امسال به گونه‌ای بود که بنرها در سطح شهر به ویژه مرکز نصب شده است و اتوبوس‌های درون‌شهری نیز با نصب بنرهایی در تمام نقاط حرکت می‌کنند تا همه مردم از این رخداد فرهنگی مطلع شوند.

 

 

وی یادآور شد: فیلم‌های جشنواره فجر در همدان در دو سالن سینما قدس و سالن مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی که هر دو مجهز به سیستم دیجیتالی هستند، در حال اکران است.

بیات با تأکید بر افزایش ظرفیت سینما در استان گفت: از همه توان خود برای بالا بردن ظرفیت سینما در استان استفاده می‌کنیم و با تجهیز سالن‌های سینما، مقدمه اکران فیلم‌های سه‌بعدی در همدان را فراهم کنیم.

بیات افزود: اکران فیلم‌های سه‌بعدی برای مردم تازگی دارد و در صورت استقبال مردم برای تماشای فیلم‌های سه‌بعدی، بخش خصوصی نیز در این زمینه سرمایه گذاری خواهد کرد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه امسال برای زحمتکشان شهری نیز سانس‌هایی در نظر گرفته شده است، افزود: همدان تمام ظرفیت خود را برای برگزاری مطلوب جشنواره فیلم فجر به کار گرفته است به طوری که برای اقشار مختلف از جمله بازنشستگان، کارکنان خدمات شهری، رانندگان اتوبوسرانی و ... سانس‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: خبرنگاران و مدیران استان نیز سانس‌های ویژه‌ای را برای تماشای فیلم‌های فجر خواهند داشت.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول