اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

قرآن نگهبان انقلاب مردم ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: قرآن نگهبان انقلاب 34 ساله مردم ایران است.

قرآن نگهبان انقلاب مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی صبح امروز در نشست شورای اداری اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم ایران ملتی با اعتقادات خاص مذهبی و دارای تمدن و سابقه تاریخی طولانی‌ هستند که توسط حکومت پهلوی از دو جنبه داخلی و خارجی تحقیر شده بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، سیستم حکومت پهلوی را دیکتاتوری و استبدادی برشمرد و گفت: در این حکومت حقوق شهروندان آن از جمله نخبگان، صاحب‌نظران و خصوصاً رهبران دینی که مردم توجه فراوانی به آن‌ها داشتند، نادیده گرفته شده بود.

طباطبایی با اشاره به برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: نخستین و مهم‌ترین برکت این انقلاب از منظر سیاسی، تأسیس نظام سیاسی مستقل در ایران بر اساس رهبری دینی و اسلامی و با محوریت ولی‌فقیه و نائب امام زمان (عج) بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سطح بین‌المللی با توجه به این‌که ایرانیان توانسته‌اند استکبار و در رأس آن‌ها آمریکایی‌ها را از کشور اخراج کرده و ندای مبارزه با سلطه جهانی را سر دهند بنابراین به ‌عنوان یک کشور مستقل وارد فضایی نو شده و افق جدیدی را به روی جهانیان گشودند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه مردم به قرآن به تلاش‌ها و بیانات برخی از سران دول اروپایی درباره قرآن‌ستیزی اشاره کرد و گفت: با وجودی که غربی‌ها بارها اذعان کرده‌اند که با وجود نشر و گسترش قرآن، در میان مسلمانان راه به جایی نمی‌برند، پس از تهاجمات مختلف به قرآن در دو سال گذشته، صدها هزار نفر در اروپا مسلمان شده و بیش از یک‌هزار مسجد در اروپا و آمریکا ساخته شده است.

طباطبایی گسترش کلام خدا در این کشورها را نشان از حرکت دل‌ها به سوی قرآن عنوان کرد و ادامه داد: مصونیت نوجوان قرآنی از تهاجم فرهنگی نوعی معجزه است و باید این نوع نگاه را در جامعه نهادینه کرد.

وی قرآن را نگهبان انقلاب 34 ساله ملت ایران برشمرد و عنوان کرد: مردم برای قرآن و درک حتی یک صفحه آن، روزانه وقت بگذارند.

انتهای‌پیام/38001/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول