اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و مددجویان محقق شد

افتتاح 22 واحد مسکن مددجویی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و مددجویان، 22 واحد مسکن مددجویی در شهرستان جم به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 22 واحد مسکن مددجویی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم در این آیین اظهار داشت: حمایت از قشر ضعیف جامعه از اولویت‌های این نهاد است و در این مسیر تلاش بسیار زیادی انجام شده است.

مسلم انیژپور از افتتاح 22 واحد مسکن مددجویی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این 22 واحد با مساحتی بالغ بر دو هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال اعتبار افتتاح و در اختیار مددجویان عزیز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کمیته امداد از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خدماتی را به محرومان و نیازمندان ارائه می‌کند که در سال‌های اخیر با کمک نیکوکاران توانسته خدمات را به حداکثر برساند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم اضافه کرد: از جمله کمک‌های کمیته امداد می‌توان به خدمات تحصیلی، فرهنگی، حمایتی، خودکفایی، درمانی و.... اشاره کرد.

انیژپور با اشاره به حمایت نیکوکاران جم برای رفع مشکلات مسکن مددجویان اظهار داشت: کمک نیکوکاران به رفع مشکل مسکن مددجویی ستودنی است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین نیاز خانواده، داشتن خانه مناسب و با شرایط خوب برای زندگی است، کمیته امداد امام خمینی (ره) خدماتی را برای کمک به رفع مشکل مددجویان ارائه می‌کند.

این مسئول افزود: در این راستا، نیکوکاران نیز کمک خوبی را در رسیدن امداد به اهدافش می‌کنند که یکی از این کمک‌ها همکاری نیکوکاران با امداد در بحث ساخت و تعمیر مسکن مددجویی است.

انیژپور عنوان کرد: کمک 35 میلیون تومانی سه حامی برای ساخت سرویس بهداشتی مسکن یکی از ایتام و همچنین کمک پنج میلیون ریالی یکی دیگر از نیکوکاران برای تعمیر مددجویی از جمله این کمک‌ها بوده است.

وی در پایان ابراز داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای حمایت و پشتیبانی از قشر مستضعف این شهرستان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول