اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

اعضای کمیته تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی از انتخاب اعضای کمیته تخصصی عمران این سازمان با برگزاری انتخابات خبر داد.

اعضای کمیته تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامحسن الله‌دادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات کمیته‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی استان امروز و روز گذشته برگزار و اعضای این کمیته‌ها با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

وی تصریح کرد: انتخاب اعضای کمیته‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زیر نظر این سازمان در رشته‌های عمران، معماری برق، مکانیک، نقشه‌برداری و شهرسازی برگزار شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با بیان اینکه این انتخابات به منظور انتخاب اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار شده است، بیان داشت: کمیته‌های تخصصی بازوان اصلی هیئت مدیره سازمان هستند و از آنجا که تمام تصمیمات مرتبط با گروه مورد نظر ابتدا توسط کمیته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سپس در هیئت مدیره به تصویب می‌رسد، می‌توان گفت اهمیت کاری این کمیته‌ها بسیار بالا و ویژه است.

الله‌دادی با بیان اینکه هم اکنون دو هزار و  500 نفر از مهندسان رشته‌های مختلف استان عضو این سازمان هستند، اظهار داشت: با برگزاری این انتخابات در کمیته تخصصی عمران آقایان وحید مومنی، محمدرضا مقدسی و محمد خسروکندی به عنوان عضو اصلی و علی نجمی به عنوان عضو علی‌البدل این کمیته انتخاب شدند.

به گفته وی هم اکنون نیز انتخابات اعضای کمیته‌های تخصصی معماری برق، مکانیک، نقشه‌برداری و شهرسازی در حال انجام است.

انتهای پیام/87001/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول