اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز و با حضور مسئولان

بزرگترین روزنامه دیواری کشور در دهدشت رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانده سپاه فتح استان، امام جمعه دهدشت و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان کهگیلویه از بزرگترین روزنامه دیواری کشور و دومین روزنامه دیواری دنیا رونمایی شد.

بزرگترین روزنامه دیواری کشور در دهدشت رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان، امام جمعه دهدشت و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان کهگیلویه از بزرگترین روزنامه دیواری کشور و دومین روزنامه دیواری دنیا رونمایی شد.

خداداد پاکزادمقدم در حاشیه این مراسم با بیان این‌که این روزنامه دیواری به همت هنرمندان بسیجی دهدشتی طراحی شده افزود: در تهیه این روزنامه دیواری بیش از 100 نفر مشارکت داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت خاطرنشان کرد: این روزنامه دیواری بیش از 72 متر طول دارد که به نیت 72 تن از یاران امام حسین (ع) طراحی شد.

پاکزاد مقدم با اشاره به اینکه این این روزنامه دیواری در مدت 34 روز به پایان رسید عنوان داشت: این کار هنری با نام "برگی از تاریخ 34 ساله انقلاب" و با مضمون رویدادهای انقلاب ترسیم و طراحی شده است.

وی با بیان اینکه محتوای مطالب این روزنامه دیواری در حوزه‌های کودکان و نوجوانان، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است اضافه کرد: این اثر امروز رونمایی و سپس در میدان مرکزی شهر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت تلاش طراحان و کسانی را که در این کار فرهنگی سهیم بودند قابل تقدیر دانست و افزود: باید از همه کسانی که در این مسیر گام بر می‌دارند حمایت جدی به عمل آید.

امام جمعه دهدشت نیز با تقدیر از هنرمندانی که در این کار سهمی داشتند ابراز داشت: امروزه باید از ابزار هنر برای معرفی و بسط داشته‌های فرهنگی و ارزشی به نحو مطلوب استفاده کرد.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی اضافه کرد: زبان هنر از تاثیر گذارترین هنرهاست و تاثیرگذاری این هنر به خصوص از لحاظ بصری بر هیچ کس پوشیده نیست.

حسینی استفاده از استعدادهای جوانان و نوجوانان در مسیر درست و اعتلای انسان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید جوانان را به سمت هنرهای متعالی و انسان‌ساز سوق داد و از استعدادهای ناب و بالقوه آن‌ها در مسیر صحیح استفاده کرد.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول