اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهدشت خبر داد

آغاز ساماندهی میدان مرکزی شهر دهدشت

خبرگزاری فارس: شهردار دهدشت با اشاره به اینکه فاز اول ساماندهی میدان مرکزی شهر دهدشت آغاز شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می شود فاز اول این طرح در یک بازه زمانی پنج ماهه انجام شود.

آغاز ساماندهی میدان مرکزی شهر دهدشت

حجت‌الله تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اهمیت زیباسازی فضای شهری و میادین اظهار داشت: یکی از معضلات اصلی شهر دهدشت عدم وجود المان‌ها و میادین زیبا در سطح شهر است.

شهردار دهدشت با بیان این‌که یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری زیباسازی میدان‌های شهر دهدشت است ابراز داشت: با تدابیری که انجام گرفت طرح ساماندهی و زیباسازی میدان مرکزی شهر دهدشت از سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

تقوی عنوان کرد: این میدان به رغم این‌که حجم وسیعی را در مرکز شهر در برگرفته بود چندان شباهتی به میدان نداشت و فاقد هرگونه جلوه بصری و نماد بود.

شهردار دهدشت با اشاره به این‌که در اولین گام درختچه‌های دور این میدان حذف شدند، بیان کرد: جمع‌آوری تابلوها و داربست‌ها نیز در مراحل بعدی ساماندهی میدان مرکزی دهدشت انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح میدان مرکزی برای انجام به یکی از شرکت‌های معتبر کشوری سپرده شد و پس از طی چند مرحله و رایزنی با مهندسین طراح و معماران آن طرح از امروز به مرحله اجرا در آمد.

تقوی بیان کرد: طرح ساماندهی میدان مرکزی دهدشت در دو فاز اجرا می‌شود که فاز اول این طرح از امروز آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پنج ماه دیگر به پایان برسد.

شهردار دهدشت با اشاره به این‌که فضای سبز، فواره و المان‌های مختلف با مضامین گوناگون در این طرح پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: در این مرحله حاشیه دور میدان مرکزی کار خواهد شد.

وی ابراز داشت: برای تکمیل فاز اول این طرح اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

تقوی در ادامه با اشاره به این‌که مردم و شهروندان باید در حفظ و نگهداری میادین و اموال عمومی بکوشند عنوان کرد: زیبایی و جلوه‌های زیبای شهری باعث ایجاد روحیه شادی و نشاط در سطح جامعه خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: قطعا با طرح‌های زیبایی که در این میدان به کار رفته میدان مرکزی دهدشت و المان‌های آن یکی از میدان‌های زیبای استان خواهد شد.

انتهای پیام/82008/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول