اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

رونمایی از پرچم بزرگ ایران اسلامی در دهدشت

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی شهرستان کهگیلویه مراسم رونمایی از پرچم 30 متر مربعی جمهوری اسلامی بر فراز شهر دهدشت انجام گرفت.

رونمایی از پرچم بزرگ ایران اسلامی در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه امروز و با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی شهرستان کهگیلویه مراسم رونمایی از پرچم 30 متر مربعی جمهوری اسلامی بر فراز شهر دهدشت انجام گرفت.

حجت‌الله تقوی در حاشیه این مراسم ابراز داشت: این پرچم بر فراز تپه پارک جنگلی و در محل احداث پارک ولایت نصب شده و از تمامی نقاط شهر قابل روئیت است.

شهردار دهدشت با بیان این‌که بیش از 250 میلیون ریال صرف خرید و نصب این پرچم شده است ابراز داشت: این پرچم در ابعاد سه متر در 10 متر طراحی شده و بر پایه‌ای به ارتفاع 24 متر نصب شده است.

تقوی تصریح کرد: این پرچم به گونه‌ای نصب شده که علاوه بر مشاهده در سطح شهر دهدشت از سمت جاده ورودی بهبهان به دهدشت نیز قابل مشاهده است و به همین جهت جلوه‌ای زیبا را در ورودی شهر دهدشت از سمت جاده بهبهان و مسیر جاده اصفهان بوجود می‌آورد.

وی این حرکت را در جهت اعتلای میراث ماندگار انقلاب اسلامی ارزشمند و تأثیرگذار دانست و یادآور شد: احترام به پرچم جمهوری اسلامی ارزش ‌گذاری به آرمان‌‌های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و شهیدان گلگون‌ کفن ایران اسلامی است.

شهردار دهدشت با اشاره به رنج‌ها و مرارت‌هایی که رزمندگان و ایثارگران در طول انقلاب برای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیدند افزود: امروز و با گذر از مقاطع حساسی که انقلاب اسلامی پشت سر گذاشت همه وظیفه داریم که در جهت شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی بکوشیم.

وی حرکت در مسیر ولایت فقیه و تلاش در عرصه سازندگی کشور را وظیفه آحاد مردم ایران خواند و افزود: همه باید سعی کنیم در هر جایگاهی که هستیم کار بی‌وقفه و اخلاص در عمل را سرلوحه خود قرار دهیم.

انتهای پیام/82008/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول