اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی / 23

ابراهیمی:فرهنگسرای کردان نمی‌تواند پاسخگوی نمایشگاه کتاب باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فرهنگسرای کردان نمی‌تواند پاسخگوی نمایشگاه کتاب باشد هر چند که برخی مشکلات ما را حل می‌کند.

ابراهیمی:فرهنگسرای کردان نمی‌تواند پاسخگوی نمایشگاه کتاب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب مازندران درباره تغییر ساعت نمایشگاه کتاب از 14 بعد از ظهر به 9 صبح، اظهار داشت:‌ با تقاضاهای زیادی از سطح اداره‌ها، دستگاه‌ها و به‌ویژه آموزش و پرورش و همچنین مردم مواجه بودیم که نمایشگاه در ساعات صبح هم دائر شود.

وی افزود: درخواست‌ها زیاد بود و باید به این درخواست‌ها پاسخ می‌دادیم و مردم هم انتظار داشتند.

ابراهیمی درباره نبود فضای نمایشگاهی در مرکز استان، اظهار داشت: این موضوع نه تنها دغدغه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بلکه دغدغه همه دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به این‌که اگر فضای نمایشگاهی دائمی در مرکز استان داشته باشیم می‌توانیم در طول سال نمایشگاه‌های مختلف برگزار کنیم، ادامه داد: فرهنگسرای کردان نمی‌تواند پاسخگوی نمایشگاه کتاب باشد هر چند که برخی مشکلات ما را حل می‌کند.

این مسئول با بیان این‌که زمینی که در جاده فرح‌آباد برای نمایشگاه تدارک دیده شده است، تصریح کرد: صرفاً نامی از آن برده شده و نقشه و برنامه‌ای وجود ندارد و به نحوی معلق و معطل مانده است.

وی با اشاره به این‌که فضای فعلی برگزاری نمایشگاه کتاب مزایای خوبی دارد گفت: این مکان سرمایه‌گذار داشته و این فرد آمادگی هم دارد تا فضای نمایشگاهی در خور شأن مرکز استان دائر کند.

ابراهیمی یادآور شد: پیشنهاد می‌کنیم مسئولان از این سرمایه‌گذار حمایت کنند و انتظار هم بر این است که این کار صورت گیرد تا محل نمایشگاه دائمی در این فضا ایجاد شود.

وی درباره این‌که آیا نمایشگاه بزرگ کتاب می‌تواند در شهرهای دیگر استان و شهری غیر از مرکز استان برگزار شود، خاطر نشان کرد: این سیاست وزارتخانه است که چنین نمایشگاهی در مراکز استان‌ها برگزار شود.

انتهای‌پیام/86007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول