اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام اداره کل اوقاف قزوین خبر داد

نصب ضریح جدید امامزاده اسماعیل (ع) در قزوین

خبرگزاری فارس: قائم مقام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: به مناسبت دهه‌ فجر ضریح مطهر جدید آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) در روستای باراجین قزوین با حضور مسئولان استانی نصب می‌شود.

نصب ضریح جدید امامزاده اسماعیل (ع) در قزوین

حسن تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ضریح مطهر جدید آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) در روستای باراجین قزوین به مناسبت دهه‌ فجر در روز پنج شنبه 19 بهمن ماه با حضور مسئولان استانی نصب و رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضریح جدید امامزاده اسماعیل (ع) واقع در روستای باراجین قزوین در استان اصفهان احداث شده است، ابراز کرد: این ضریح با اجرای برنامه مذهبی در امامزاده حسین (ع) رونمایی و در داخل شهر قزوین گردانده می‌شود و سپس برای نصب به باراجین انتقال داده می‌شود.

رونمایی گلدسته‌های امامزاده رسول (ع) در قزوین

قائم مقام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه پروژه فاز یک امامزاده رسول زین‌آباد (ع) در بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین‌ زهرا به اتمام رسیده است، اذعان داشت: در این فاز عملیات اجرایی گلدسته‌ها، گنبدها و فضای رواق این امامزاده (ع) به پایان رسیده است که به مناسبت دهه‌ فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

تقی‌پور ابراز داشت: گنبدها، گلدسته‌ها و رواق امامزاده رسول زین‌آباد (ع) در بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین‌ زهرا در روز چهارشنبه 18 بهمن ماه با حضور مسئولان و فرماندار این شهرستان به مناسبت دهه‌ فجر پرده‌برداری می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه فاز دوم امامزاده رسول زین‌آباد (ع) در بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین‌ زهرا شروع شده و در حال انجام است، عنوان کرد: در این فاز آیینه‌کاری این امامزاده (ع) انجام می‌شود.

پرده‌برداری از ضریح جدید امامزاده شارینی (ع) در قزوین

قائم مقام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه ضریح جدید بقعه متبرکه سیدعلی شارینی (ع) در اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان به اتمام رسیده است، اذعان داشت: این ضریح امروز با حضور مسئولان ارشد استانی پرده‌برداری می‌شود.

وی متذکر شد: کلنگ بازسازی پروژه عمرانی امامزاده علی (ع) در شهر ضیاءآباد با حضور مسئولان و فرماندار شهرستان تاکستان در روز چهارشنبه 18 بهمن ماه به مناسبت دهه‌ فجر به زمین می‌خورد.

این مسئول با بیان اینکه جشن گلریزان در امامزاده قداربن اسماعیل (ع) در بخش خرمدشت روز چهارشنبه ساعت سه بعد از ظهر برگزار می‌شود، ابراز داشت: این جشن با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای نوسازی این امامزاده انجام می‌شود.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول