اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبرداد:

کلنگ‌زنی 15 پروژه در مازندران در ایام دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در دهه فجر برای 15 پروژه در مازندران کلنگ‌زنی صورت می‌گیرد.

کلنگ‌زنی 15 پروژه در مازندران در ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عیسی هاشمی حیدری عصر امروز در پروژه‌های بخش لاریجان این شهرستان با بیان اینکه دهه فجر امسال در مازندران 700 میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: در این ایام 798 پروژه در مازندران با اعتبار408 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امسال تنها پروژه‌های مهم و تاثیرگذار کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: در دهه فجر برای 15 پروژه در مازندران کلنگ‌زنی صورت می‌گیرد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه 32 پروژه تولیدی و اشتغالزایی در مازندران به مناسبت این ایام به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: برای اجرای این طرح‌ها، 32میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و 570نفر دراین طرح‌ها مشغول به کار می‌شوند.

هاشمی با تاکید بر اینکه پس از 34 سال از انقلاب هزاران توطئه‌ علیه انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است، اظهار داشت: در طول این سال‌ها هزاران توطئه را پشت سر گذاشته‌ایم و تا زمانی که پشت سر رهبری حرکت کنیم این توطئه‌ها به ثمر نخواهد نشست.

وی با اشاره به اینکه باید گوش به فرمان رهبری باشیم، یادآور شد: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که رهبری نقطه قوت و تعادل نظام اسلامی است و به همین دلیل ان را نشانه گرفته است به همین دلیل است که زاویه گرفتن از رهبری برای ایران خوشایند نیست.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه انقلاب ایران در اواخر قرن بیستم در کمال ناباوری استکبار به پیروزی رسید، بیان داشت: استکبار در نظر داشت که بلایی که بر سر سایر انقلاب‌های دنیا آورده را بر سر ایران بیاورد که موفق نشد.

وی با اعلام اینکه این کشور با ولایت‌فقیه و پشتیبانی ملت راه استوار خود را پیموده است، افزود: امام راحل به ولایت فقیه اعتقاد داشت و آن را پشتوانه نظام اسلامی می‌دانست.

انتهای‌پیام/86011/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول