اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه فجر در سنندج صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش علمی پژوهشی سبک زندگی اسلامی

خبرگزاری فارس: نخستین همایش علمی پژوهشی سبک زندگی اسلامی با حضور 600 دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در پنجمین روز از دهه فجر در سنندج برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش علمی پژوهشی سبک زندگی اسلامی

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان امروز در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: فراخوان همایش با موضوع بررسی پژوهشگرانه سبک زندگی از منظر مقام معظم رهبری منتشر شد.

به گفته اصغر بنی‌اردلان، ضرورت گفتمان‌سازی مفهوم سبک زندگی، مفهوم‌شناسی سبک زندگی در معارف اسلام، چگونگی شکل‌گیری سبک و شیوه‌زندگی و آسیب‌شناسی وضع موجود سبک زندگی در ایران و علت‌یابی عدم پیشرفت در سبک زندگی از موضوعات مقالات ارائه شده در این همایش است.

وی افزود: چاره‌جویی و ارائه راهکار برای حل آسیب‌های موجود سبک زندگی در ایران، نقش و جایگاه ایمان و اعتقاد در سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی، تعیین ماهیت و باطن حقیقی سبک زندگی غربی و مصادیق رخنه سبک زندگی‌ غربی در مظاهر زندگی ایرانیان از دیگر موضوعات این همایش بود که مقالاتی با این مضامین به دبیرخانه ارسال شده بود.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به ارسال 36 اثر به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و گفت: بعد از بررسی‌های صورت گرفته توسط داوران و کارشناسان، 10 نفر از صاحبان مقالات ارسال شده به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

بنی‌اردلان در ادامه با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی از 10 هزار دانش‌آموز و 2 هزار دانشجو در سطح استان گفت: در سرفصل‌های مختلف در قالب کمک‌ هزینه تحصیلی، پرداخت شهریه و برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی از دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش حمایت می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از 280 میلیون تومان در حوزه‌های مختلف به این تعداد دانشجو و دانش‌آموز کمک شده است.

در پایان این مراسم 20 نفر از دانشجویان نخبه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/79002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول