اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

همایش شعر و خاطره فجر در پلدختر برگزار شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور جمعی از شعرای استان لرستان همایش شعر و خاطره به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی در اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر برگزار شد.

همایش شعر و خاطره فجر در پلدختر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر ظهر امروز در همایش شعر و خاطره که به مناسبت دهه فجر در اداره ارشاد این شهرستان برگزار شده بود، گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی عظیم و بزرگ است که حاصل خون شهدا است و اگر در همایش‌ها و جلسات شعری که تشکیل می‌شود شعرای متعهد بتوانند حق مطلب را ادا و ابعاد مختلف شجره طیبه انقلاب را منعکس کنند.

غلامرضا محمودی، مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان را مهم‌ترین رسالت شعرا در عصر حاضر دانست و افزود: در حال حاضر که در دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم، نقش شعر و ادبیات را می‌توان از هر دوره دیگری مهم‌تر، حساس‌تر و با ارزش‌تر ارزیابی کرد.

وی افزود: دهه مبارکه فجر دهه ارزش‌ها و فداکاری‌های ملت ایران است که باید جشن‌های این دهه به ‌خوبی و درخور شأن انقلاب برگزار شوند.

لازم به ذکر است در ادامه این همایش، 10 نفر از شاعران لرستانی به قرائت اشعار خود پرداختند و در ادامه جوایزی به آن ها اهداء شد.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول