اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

شعر فجر نقطه عطفی در فعالیت شاعران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: با شکوفا ساختن استعدادهای افراد در شعر می‌توان به تقویت ارزش‌های ادبی دست یافت.

شعر فجر نقطه عطفی در فعالیت شاعران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، خسرو بیات عصر امروز در جشنواره مشاعره ادبی در شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تقویت اشعار انقلابی می‌تواند در تقویت، پایداری انقلاب و انتقال مفاهیم آن به نسل آینده تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره شعر فجر می‌تواند نوسرایان را به سمتی سوق دهد که بتوانند استعدادهایشان را بروز دهند و بزرگ‌ترین خدمت را به شعر کشور کنند.

وی شعر فجر را یک نقطه عطف در فعالیت‌های شاعران خواند و ادامه داد: جشنواره‌ شعر فجر یک انگیزه و مشوق برای شاعران جوان و در عین حال یک نقطه عطف در شعر ایران محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه حضور بیش از 20 شاعر برجسته از سطح استان و انجمن‌های ادبی را در جشنواره شعر فجر مایه خوشنودی و دلگرمی دانست و گفت: برای تقویت جامعه و انقلاب اسلامی باید فرهنگ هنر و ادب را در جامعه ترویج داد که این امر مستلزم همکاری مسئولان است.

وی ایجاد انگیزه در شاعران و هنرمندان، خلاقیت در جوانان و تقویت ارزش‌های ادبی را در سطح جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره فجر برشمرد.

لازم به ذکر است، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نمایشگاه مطبوعات و عکس‌های انقلاب از برنامه‌های فرهنگی این جشنواره بود. 

انتهای پیام/89008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول