اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‌شود

شعرخوانی شاعران برجسته کشوری در جم

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از شعرخوانی شاعران برجسته کشوری در جم در دهه فجر خبر داد.

شعرخوانی شاعران برجسته کشوری در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی عصر امروز درنشست کمیته فرهنگی پالایشگاه جم اظهار داشت: توجه به برنامه‌های فرهنگی و هنری از اولویت‌های پالایشگاه جم است و این پالایشگاه در کنار تولیدات گاز در امر فرهنگی نیز خدمات قابل توجهی ارائه کرده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم بر ضرورت گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر ایام دهه مبارک فجر و میلاد پیامبر اسلام (ص) در پالایشگاه و شهرک توحید تاکید کرد.

جمالی خاطرنشان کرد: دعوت ازگروه‌های هنری و اجرای موسیقی سنتی برای کارکنان و خانواده‌های ساکن در شهرک‌های مسکونی از جمله مراسمات این دهه خواهد بود.

وی از برپایی شعرخوانی شاعران برجسته کشوری در جم خبر داد و اضافه کرد: با توجه به علاقه‌مندی مردم منطقه و جوانان به شعر و شعرخوانی در این ایام مبارک تلاش خواهیم کرد مراسم شعرخوانی را نیز با حضور شاعران شهرستان جم و منطقه و همچنین شاعران برجسته کشوری برگزار کنیم.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم، اجرای تواشیح توسط علاقه‌مندان فرهیخته، مسابقات متعدد فرهنگی و حضور مهمانان ویژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی اظهارداشت: گرامی‌داشت این دهه همواره مورد توجه ما در برنامه‌های فرهنگی بوده و تلاش خواهیم کرد در سال‌جاری نیز رضایت کارکنان و خانواده‌های آنان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول