اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

ملت ایران آگاهانه و با هدف انقلاب کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ گفت: ملت ایران در طول مبارزات انقلابی به خوبی می‌دانستند که هدفی دارند و آگاهانه علیه حکومت ظلم قیام کردند.

ملت ایران آگاهانه و با هدف انقلاب کردند

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طی حدود 3 قرن اخیر ملت ایران مبارزاتی را علیه حکومت‌های طاغوتی و شاهنشاهی انجام دادند که این مبارزات بالاخره در 22 بهمن 57 و با هدایت روحانیت معظم شیعه تحقق یافت.

وی تصریح کرد: در این دوران فراز و فرودهای بسیاری در روند حرکتی ملت ایران وجود داشت که در یک فرایند سیاسی و انقلابی طبیعی است.

این مسئول افزود: با مراجعه به شعارها، اعلامیه‌ها، سخنرانی‌های سران انقلاب در پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روشنی می‌توان خواسته‌های مردم را شناخت.

* استقلال، آزادی و استقرار جمهوری اسلامی

حدادی ادامه داد: با تحلیل این رویدادها می‌توان 3 هدف نهایی ملت ایران در دوران مبارزه علیه حکومت‌های ظالمانه پادشاهی را دریافت که مهمترین آنها عبارت است از دستیابی به استقلال و آزادی و همچنین استقرار نظام مبتنی بر تعالیم دینی و نظرات مردم یعنی جمهوری اسلامی.

وی تاکید کرد: بنابراین قاطعانه می‌توان گفت که حرکت ملت ایران در ابتدای مبارزات به صورت پراکنده و غیر متمرکز بود تا 15 خرداد 42 که امام خمینی هدایت مبارزات را بر عهده گرفتند.

فرماندار ساوجبلاغ بیان داشت: ملت ایران به خوبی می‌دانستند که چه اهدافی داشته و چه آرمان‌هایی را پیگیری می‌کنند و نسبت به این موضوع آگاهی و اطلاع کامل را داشتند.

حدادی افزود: به دلیل اینکه مردم ما با اعتقاد کامل علیه حکومت پهلوی‌ قیام کرده و نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی باور قلبی داشته و دارند، می‌بینیم که آنها همچنان با قاطعیت از انقلاب خود و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: وقتی مردم با آگاهی کامل و اعتقاد قلبی در یک مسیر حرکت می‌کنند، احدی توان و جسارت ایجاد مانع در برابر آنها را ندارد و دقیقاً به همین دلیل امام تاکید داشتند که هیچ قدرتی حتی آمریکا در برابر ملت ایران هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول