اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس مطرح کرد

اختلافات قومی ترکش تیر دشمن در دهه چهارم انقلاب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اختلافات قومی قبیله‌ای ترکش تیر دشمن در دهه چهارم انقلاب است.

اختلافات قومی ترکش تیر دشمن در دهه چهارم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان در نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی رستم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها این است که یاد بگیریم هرچه داریم به برکت خون شهداست.

وی ادامه داد: سه دهه پرتلاطم از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم و دشمن در دهه چهارم متوجه شده که دیگر نمی‌تواند در دین، خللی وارد کند و به اهداف پلید خود برسد از این رو اختلافات قومی و قبیله‌ای را در برنامه‌های خود دارد که به برکت خون شهدا نمی‌گذاریم خواسته‌های خود را عملی کند.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه گفت: افتخار می‌کنیم باب شهادت در نیروی انتظامی باز است از این رو این مراسم به ما یادآوری می‌کند که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و نگذاریم خط سرخ شهادت محو شود.

مدیر کل بنیاد شهید استان فارس نیز در این مراسم ابراز داشت: این انقلابی که ما امروز شاهد شکوفایی و سربلندی آن هستیم مرهون فداکاری شهداست که با جانفشانی و تقدیم خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

محمد پاکدل ادامه داد: شهدا از جان گذشتند تا روح خود را پرورش دهند و به این طریق در مسیر تکامل قدم نهادند.

فرماندار شهرستان رستم نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از روش‌های دشمنان ایجاد ناامنی در جامعه است گفت: نیروی انتظامی در تولید امنیت در جامعه بسیار موفق و با اقتدار بوده و خواهد بود.

فایض چراغ‌سحر ادامه داد: یادواره شهدا با رویکرد گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر برگزار شده و مهم‌ترین هدف آن مقابله با تهاجم فرهنگی و بیداری نسل جوان و آشنایی عموم مردم با شهدا و ویژگی‌های آنان است.

از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان رستم، اهدای لوح یادبود خانواده معظم شهدا، مداحی و سرود در مدح شهدا بود.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول