اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمران شهرداری مشهد:

تاخیر در اجرای پروژه‌های شهرداری مشهد وجود ندارد

خبرگزاری فارس:معاون فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر شهرداری مشهد هیچ پروژه شهری ندارد که بر اساس برنامه زمانبندی تاخیر در اجرا داشته باشد.

تاخیر در اجرای پروژه‌های شهرداری مشهد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید گشایشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام معابری که تاسیسات زیربنایی آنها توسط شرکت‌های خدماتی اجرا شده آسفالت می‌شود.

وی افزود: به خاطر اینکه در آسفالت شدن خیابان‌ها دوباره‌کاری انجام نشود شهرداری مجبور است منتظر اجرای پروژه‌های شرکت‎‌های خدماتی بماند، البته متاسفانه در مواردی هم مشاهده می‌شود بعد از آسفالت کردن شرکت‌های خدماتی شروع به اجرای پروژه می‌کنند.

معاون فنی و عمران شهرداری مشهد در ارتباط با برپایی جشن آسفالت در پایان امسال خاطر نشان کرد: شهرداری تمام تلاش خود را مبنی بر آسفالت معابر خاکی می‌کند، اما در معابری که شرکت‌های خدماتی طرح داشته باشند امکان آسفالت نیست.

گشایشی با اشاره به وضعیت پروژه‌های شهری گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری با سرعت خوبی در حال اجرا هستند و روند پیشرفت فیزیکی راضی‌کننده‌ای دارند.در حال حاضر شهرداری هیچ پروژه شهری ندارد که بر اساس برنامه زمانبندی تاخیر داشته باشد.

این مقام مسئول در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا در پرداخت کارگران مشغول به کار در پروژه‌های شهری تاخیر وجود دارد؟ گفت: نظارت به طور منظم صورت می‌گیرد تا پرداختی‌ به کارگران به موقع باشد.

وی افزود: زمانی‌که پیش فاکتورها ارائه می‌شود، هزینه‌ها پرداخت می‌گردد ضمن اینکه پیمانکاران باید بر اساس آن به موقع مبالغ را پرداخت کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد حادی مبنی بر پرداخت نشدن حقوق کارگری در پروژه‌های شهری وجود نداشته، اظهار کرد: اگر در این مورد اجحاف جدی وجود داشته باشد قطعاً مداخله می‌کنیم.

انتهای پیام/70002/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول