اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های فوتبال

جام قهرمانی به سرخ‌پوشان هفتکلی رسید

خبرگزاری فارس: تیم پرسپولیس قهرمان رقابت‌های فوتبال بزرگسالان شهرستان هفتکل شد.

جام قهرمانی به سرخ‌پوشان هفتکلی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، در رقابت‌های فوتبال بزرگسالان هفتکل که با حضور پنج تیم ابوذر، استقلال، پرسپولیس، سپاهان و کشاورز در استادیوم ورزشی 22 بهمن برگزار شد، تیم‌های شرکت کننده به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم پرسپولیس با برتری مقابل حریفان توانست جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در این رقابت‌ها تیم ابوذر مقام دوم را به خود اختصاص داد و تیم سپاهان نیز توانست رتبه سوم مسابقات فوتبال باشگاه‌های هفتکل را به دست آورد.

داوری این دیدارها بر عهده ابوالقاسم سلکی، مجید ایگدر، احسان مکوندی، حجت‌الله ممبینی، مهرداد جانکی، محمود حیدرزاده، مهران باصری، روح‌الله رفیعی، حسین ممبینی، رضا کوهباهی، میلاد شاه‌مکوند، محمود زمانی، عادل داوودی، پژمان مرادی، پدرام سلکی و حسین اسمی‌پور بود.

داوران نام برده 10 بازی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های فوتبال را قضاوت کرده‌اند.

سرپرست تیم پرسپولیس را داریوش حاجتی عهده‌دار بوده و مجتبی عزیزی نیز به عنوان مربی هدایت این تیم قرمزپوش هفتکلی را بر دوش می‌کشید که توانست نتیجه زحمات خود را با قهرمانی در مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان هفتکل مشاهد کند.

رضا قنبری و شاهین نورالهی از دروازه تیم پرسپولیس محافظت می‌کنند و خسرو ایگدر، رحیم بن سعید، محمد جلیلی، احمد قنبری، عبدالله رئیسی، سیدمهدی موسوی، امید مکوندی، عباس نقدی پور، مجید زمانی، رضا فرخ‌نیا، محسن سلطانی، حسین مکوندی، علیرضا نقدی‌پور، داوود قنبری، ابراهیم مرادی و امین اصلانی بازیکنان این تیم هستند که توانستند قهرمان رقابت‌های فوتبال بزرگسالان شهرستان هفتکل شوند.

انتهای پیام/72001/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول