اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 165

مطهری: انقلاب اسلامی از الطاف خداوند برای ملت‌های آزادی‏خواه جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی از الطاف خداوند برای ملت ایران و ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

مطهری: انقلاب اسلامی از الطاف خداوند برای ملت‌های آزادی‏خواه جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری شامگاه یکشنبه در جشن انقلاب که با حضور بسیجیان در شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به آیه قرآن اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید «خداوند آنها را دوست دارد و آنها نیز خداوند را دوست دارند» و این آیه می تواند مصداق ملت ایران باشد که با توکل به خدا و ایمان راسخ خود، انقلاب اسلامی را پیروز و تاکنون در حفظ آن تلاش کرده‌اند.

وی ادامه داد: ملت ایران با اتکا به خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام راحل و صبر و استقامت، استبداد طاغوت را سرنگون کردند و حکومت اسلامی را در جهان تأسیس و الگوی جدیدی برای جهانیان تعریف کردند.

معادلات جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی به هم ریخت

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، معادلات جهانی به هم ریخت و استکبار جهانی با حکومتی نوین که با اتکا به احکام الهی و قدرت مردم شکل گرفته، مواجه شدند و این سرآغاز دشمنی آنان با ملت ایران شد.

مطهری تصریح کرد: انقلاب اسلامی جهان را بیدار کرد و به آنان فهماند که اگر می‌خواهید پیروز و سربلند باشید، باید با اتکا به خداوند و نترسیدن از هیچ قدرتی در برابر ظلم قیام کنید و بدانید که پیروزی از آن شماست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه 88 و شعارهایی که در راهپیمایی‌ها سرداده می‌شد، ابراز داشت: آنان که می‌گفتند، جانم فدای ایران، بعدها معلوم شد که عوام‌فریبی و دروغ می‌گفتند و به فکر منافع خود و سرسپرده استکبار بودند.

انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود یادآور شد: انقلاب اسلامی به این سادگی به دست نیامده که اکنون به راحتی بتوان آن را حذف کرد و دشمنان خیالات باطلی در سر می‌پرورانند که هرکدام با حضور پرشور ملت نقش برآب می‌شود و آنها را رو به زوال و ناامیدی رهنمون می‌کند.

مطهری در پایان اذعان داشت: ملت ما هزاران هزار شهید و جانباز و آزاده تقدیم اسلام و نظام کرده و نمی‌گذارد این درخت تناور در تندبادهای استکبار سرفرود آورد و با اقتدار و صلابت روبه جلو و برای بنیان تمدن بزرگ اسلامی در جهان حرکت می‌کند.

انتهای پیام/2249/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول