اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

انقلاب اسلامی به قلب ملت‎های مسلمان صادر شده است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی نه به کشورها بلکه به قلب و روح و جان ملت‎های مسلمان صادر شده است و تاثیر صدور انقلاب به این ملت‎ها در جهان کاملا مشهود است.

انقلاب اسلامی به قلب ملت‎های مسلمان صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بدون شک بیداری اسلامی امروز در دنیا نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و این امر برای انقلاب، پیروزی است.

وی تصریح کرد: حضور مسئولان در پست‎های مختلف مدیریتی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و تلاش جانبازان و آزادگان است و اگر چنین نبود امروز نامی از انقلاب، امام و ولایت و سربلندی ایران نیز نبود.

حسنوند ادامه داد: امروز که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش در حال زندگی هستیم نباید فراموش کنیم چه کسانی زندگی خود را تقدیم کردند تا ما با سربلندی زندگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نام ایران همیشه همراه با سربلندی، آزادگی و افتخار است و این افتخار مرهون کسانی است که شاید دیگر در بین ما نیستند یا جسم سالمی ندارند اما روحشان بلند است و این سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

استاندار بوشهر یادآور شد: این مدیریت‎ها امانت چند روزه‎ای است که باید به سلامت به صاحب اصلیش برسانیم و شما باید کمک کنید تا در این راستا گام‎های مهمی برداریم و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

حسنوند اضافه کرد: نجابت و بزرگی شما اجازه نمی‎دهد از مشکلاتتان حرف بزنید ولی وظیفه ماست که در خدمت شما باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در این نشست گفت: استان بوشهر در پیروزی انقلاب اسلامی، 18 شهید، 30 جانباز و پنج آزاده تقدیم این نظام کرده است.

محمد حاجی زاده افزود: شهدا ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را برای ما به ودیعه گذاشتند و حفاظت از انقلاب اسلامی بدون حمایت از ولایت فقیه امکان‎پذیر نیست.

وی اظهار داشت: همه خانواده‌های ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش و همت می‎کنند.

در این نشست از خانواده‎های شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی در استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول