اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خواستار شد

تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی با خلق آثار ارزشی و فاخر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان متعهد و انقلابی استان با خلق آثار فاخر و ارزشی دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی با خلق آثار ارزشی و فاخر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعدازظهر امروز در جمع هنرمندان این استان اظهار داشت: اعتقاد به خداوند و ایمان به اهداف بلند اسلامی، رهبری مقتدرانه و حضور باشکوه مردم هم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از عوامل مهم در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‎رود.

وی ادامه داد: تأثیرپذیری نهضت امام خمینی(ره) از نهضت کربلا در عزت‌مداری و ذلت‌گریزی را به وضوح می‌توان دید و همین عامل از رموز اصلی ماندگاری این انقلاب است.

گنجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی(ع) است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از ارزش‌ها و احکام الهی و اسلامی است و نظام اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی(ع) متصل می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش مردم در موفقیت‌های نظام اسلامی تصریح کرد: مردم به واسطه مشارکت در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی فراملی، تقویت‌کننده انقلاب اسلامی بوده‌اند.

گنجی به بازتاب انقلاب اسلامی در دیگر کشورهای مسلمان  اشاره کرد و بیان داشت:  آگاهی از وضعیت موجود و وضعیت مطلوب، آگاهی از لزوم حرکت و شناخت و اطمینان نسبت به امکان مبارزه و تحقق پیروزی، آگاهی از توان و امکانات خود و دشمن، شناخت و آگاهی نسبت به تجربه تاریخی و عمل سایر جنبش‌ها و نهضت‌ها از جمله اموری است که باید نسبت به آن شناخت لازم را داشت.

وی بر ضرورت تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی از سوی هنرمندان این استان تأکید کرد و گفت: هنرمندان متعهد و انقلابی استان با خلق آثار فاخر و ارزشی می‎توانند، نقش مهمی در این راستا ایفا کنند.

گنجی اذعان داشت: آشنایی بیشتر نسل جوان با دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، علمی، دفاعی، پژوهشی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی از مهم‌ترین اموری است که هنرمندان استان باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر، متذکر شد: برپایی بیش از 9 ایستگاه عکس یادگاری، 34 عصر شعر و خاطره، 9 نمایشگاه فرهنگی هنری و 34 جنگ شادی از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تجدید عهد و پیمان مردم با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

گنجی از حضور حماسی و پرشور هنرمندان این استان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: هنرمندان این استان به مانند سال‌های گذشته با حضور حماسی و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر به آرمان‌های این نظام لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/68004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول