اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمسئول موسسه گلستان قرآن در گرگان:

موسسات قرآن باید در جذب نیرو تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول موسسه گلستان قرآن گرگان گفت: در حال حاضر عرصه برای فعالیت‎های قرآنی گسترده شده که نیاز است موسسات با امکاناتی که در اختیار دارند در جذب نیرو تلاش کنند.

موسسات قرآن باید در جذب نیرو تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حبیب‎الله قدمی عصر امروز در گردهمایی بزرگ قرآنی که در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار داشت: هم‎اندیشی موسسات قرآن با مرکز توسعه و ترویج می‎تواند در افزایش جذب نیرو مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: در سال‎های 1383 و 1384 در گرگان گاهی در ترم، تعداد دانشجو 670 نفر بود، اما امروز این تعداد دانشجو وجود ندارد که باید در این زمینه بررسی و آسیب شناسی شود.

سازماندهی تقسیم طرح‎های قرآنی بین موسسات باید براساس توانایی صورت بگیرد

مدیرمسئول موسسه گلستان قرآن گرگان به مشکلات موسسات قرآنی در گلستان اشاره کرد و بیان داشت: سازماندهی تقسیم طرح‎های قرآنی بین موسسات باید براساس توانایی صورت بگیرد.

قدمی در زمینه کمک مالی به موسسات در زمینه طرح‎ها ابراز داشت: مساعدت مالی همواره در پایان طرح به موسسات داده می‎شود که اگر بخشی از این منابع مالی در ابتدا و یا اواسط طرح اختصاص داده شود، می‎تواند بخشی از مشکلات موسسه‎های قرآنی را مرتفع کند.

تشویق موسسات باید براساس موفقیت‎های آنان بهتر و بیشتر شود

وی با تأکید بر اینکه تشویق موسسات باید براساس موفقیت‎های آنان بهتر و بیشتر شود، افزود: تجلیل و تشویق به تناسب فعالیت‎هایی که صورت می‎گیرد، می‎تواند در بهبود کارها مؤثر واقع شود.

مدیرمسئول موسسه گلستان قرآن گرگان متذکر شد: کسانی که بیمه فعالان قرآنی می‎شوند به دلیل کمی تأخیر در پرداخت حق بیمه، بیمه فرد باطل می‎شود که انتظار می‌رود در این زمینه تجدیدنظر شود و آنهایی که مدارک خود را نیز برای بیمه ارائه کرده‎اند، نسبت به تسریع بیمه شدن آنها اقدام شود.

قدمی بیان داشت: مشکل عمده موسسات قرآنی در گذشته اجاره مسکن بود که با اختصاص رهن، این مشکل برای همیشه برطرف شده و اطمینان خاطری برای سال‎های آینده فراهم کرده است.

اختصاص دادن طرح‎های قرآنی به موسسات یک کار ارزشمند است

وی اختصاص دادن طرح‎های قرآنی به موسسات را یک کار ارزشمند خواند و اظهار داشت: از سال 1381 فعالیت قرآنی در شهرستان گرگان آغاز شد و حتی جامعة‎القرآن نیز در استان وجود نداشت که با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت‎های زیادی در استان انجام شده است که امیدواریم این مهم توسعه یابد تا گلستان به جامعه قرآنی تبدیل شود.

انتهای پیام/2307/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول