اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب

24 محفل انس با قرآن در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری 24 محفل انس با قرآن به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

24 محفل انس با قرآن در استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اجرای طرح برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اجرا در می‌آید که طی آن 12 محفل در نقاط شهری و 12 محفل در نقاط روستایی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت همچنین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در 12 شهر استان با هدف ترویج فرهنگ قرآن در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجرای طرح احکام در خانه ویژه پنج هزار خانوار روستایی خبر داد و بیان کرد: به منظور اجرای این طرح تاکنون بیش از پنج هزار کتابچه احکام در راستای توسعه و ترویج احکام قرآنی بین خانواده‌های روستایی توزیع شده است.

شفیعی گفت: این طرح به صورت مسابقه برگزار می‌شود که طی آن خانوارهای روستایی باید کتاب‌های احکام را مطالعه کنند تا به پرسش‌های مسابقه پاسخ دهند.

به گفته وی این طرح توسط خانه‌های قرآن روستایی به اجرا در می‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 132 خانه قرآن روستایی در استان فعالیت دارد، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 18 خانه قرآن روستایی در شهرهای مختلف استان راه‌اندازی می‌شود که با راه‌اندازی این خانه‌ها این تعداد به 150 خانوار افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/87006/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول