اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار جشنواره فجر/

سینما وتوس محو تماشای گام‌های شیدایی

خبرگزاری فارس: فیلم گام‌های شیدایی به کارگردانی حمید بهمنی به عنوان نخستین فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما وتوس استان قم به نمایش گذاشته شد.

سینما وتوس محو تماشای گام‌های شیدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قم، فیلم «گام‌های شیدایی» کاری نوین از حمید بهمنی به بخشی از حوادث مرتبط به جنگ عراق و آمریکا می‌پردازد.

در این فیلم جمشید هاشم‌پور، محمدرضا شریفی‌نیا و بهنوش طباطبایی به همراه یکی از بازیگران لبنانی  به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

گام‌های شیدایی برگرفته از راه‌پیمایی شیعیان عراق به سمت حرم امام حسین در اربعین حسینی است؛ و در این میان زنی آمریکایی که در زمره سربازان این کشور در آمده به همراه گروهی از سربازان آمریکایی  به سمت عراق هم‌سفر می‌شود.

در ادامه فیلم می‌بینیم با وجود اینکه از مسلمانان و عراقی‌ها صحبت‌های خوش‌آیندی در آمریکا بین مردم جامعه و سربازان به میان نیامده است ولی این زن اطلاعات صحیح بسیاری از اسلام و عراقی‌ها دارد.

در یک مأموریت نظامی که وی به همراه چند تن از سربازان آمریکایی در عراق همراه شده است به خاطر تغییر مسیر برای حرکت از میانبر برای رسیدن به مقصد بالگردی را مشاهده می‌کنند که نسبت به قرار دادن بسته‌ای حامل بمب‌های بی‌نشان در یک بیابان اقدام می‌کند.

پس از گزارش یکی از سربازان به مرکز فرماندهی این افراد به دلیل دیدن آنچه نباید مشاهده می‌کردند به صورت وحشیانه کشته می‌شوند و تنها زن آمریکایی که با یک دوربین کوچک از صحنه کشتار سربازان آمریکایی مشغول فیلم‌برداری  است به صورت معجزه‌آسایی زنده می‌ماند. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول