اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از دو طرح تولیدی با اشتغالزایی 210 نفر در اردبیل

خبرگزاری فارس: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر دو طرح تولیدی و اقتصادی با اشتغالزایی 210 نفر در اردبیل افتتاح شد.

بهره‌برداری از دو طرح تولیدی با اشتغالزایی 210 نفر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، فرماندار اردبیل در آیین افتتاح شرکت به‌گزین اردبیل اظهار داشت: این شرکت در زیربنای یک‌هزار و 800 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان احداث شده است.

کاظم دبیر تصریح کرد: با بهره‌برداری از این شرکت بستر اشتغال 40 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌آید.

وی همچنین در مراسم افتتاح شرکت لبنیاتی سحر سبز سبلان خاطر نشان کرد: این شرکت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار احداث شده است.

دبیر تولید روزانه این شرکت را 15 تن پنیر اعلام کرد و ادامه داد: با بهره‌برداری از این شرکت برای 170 نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل همچنین در افتتاح ساختمان پلیس فرودگاه اردبیل و جاده دسترسی ایمن فرودگاه اردبیل بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید تا مراجعان به فرودگاه اردبیل از خدمات آن بهره بگیرند.

وی اضافه کرد: با افتتاح این دو پروژه دسترسی به موقع در مواقع اضطراری و ایجاد امنیت داخلی فرودگاه در کوتاه‌ترین و سریع‌تری زمان ممکن انجام می‌شود.

دبیر با بیان اینکه ما در تمام حوزه‌ها بهره‌مندی ملت ایران از رفاه و آسایش، به کار و تلاش شبانه‌روزی نیاز داریم، گفت: فرهنگ کار و تلاش خستگی‌ناپذیر در دولت احمدی‌نژاد نهادینه شده به طوریکه رئیس جمهور به تمام مدیران و فرمانداران تاکید کرده است تا لحظه آخر خدمتگزاری دلسرد نبوده و با تمام توان در عرصه حاضر باشند.

این مسئول با بیان اینکه با این روحیه و کارکرد می‌توان در افق 1404 جمهوری اسلامی ایران را به قدرت برتر منطقه تبدیل کرد، افزود: شایستگی‌های این ملت بسیار بالاتر و فراتر از این‌گونه خدمات است و ما مصمم هستیم شبانه‌روز بکوشیم تا لحظه‌ای امر خدمت بی‌منت به فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/62001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول