اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان:

همدان در لیگ برتر تیر و کمان حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان گفت: شرکت همدان در لیگ برتر تیر و کمان افتخار بسیار بزرگی است و با قابلیت‌های که در استان وجود دارد قطعاً در سال‌های آینده تعداد تیراندازان همدان بیشتر خواهد شد.

همدان در لیگ برتر تیر و کمان حضور می‌یابد

ساسان رضوی در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس درباره شرایط برگزاری لیگ برتر امسال اظهار داشت: هفته اول لیگ تیراندازی با کمان داخل سالن مسافت 18 متر در دو رشته ریکرو و کامپوند، در بخش مردان به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی (ناجا) با حضور مسئولین فدراسیون برگزار شد که در پایان دور اول فولاد ماهان سپاهان در رشته ریکرو و با پنج امتیاز و در رشته کامپوند نیز ذوب آهن اصفهان با کسب سه امتیاز صدر جدول را از آن خود کردند.

وی درباره نتایج هفته اول این مسابقات گفت: در این مسابقات دانشگاه عتیق اصفهان چهار بر یک بر تیم الوند همدان غلبه کرد، فولاد ماهان سپاهان پنج بر صفر بر تیم آژانس هواپیمایی تعطیلات آرام اصفهان پیروز شد و لوکوموتیو بافق یزد نیز سه بر دو بر تیم دانشگاه علوم انتظامی غلبه کرد و در رشته ریکرو نیز ذوب آهن اصفهان سه بر دو مقابل تیم الوند همدان پیروز شد و دانشگاه علوم انتظامی سه بر دو بر تیم پر قدرت فولاد ماهان سپاهان غلبه کرد

رضوی درباره تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیان داشت: این مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند و با حضور تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، الوند همدان، بافق یزد، ایدم تبریز، ذوب آهن اصفهان، تعطیلات آرام اصفهان، فولاد ماهان اصفهان، دانشگاه عتیق و دانشگاه نیروی انتظامی در بخش مردان و در رشته ریکرو بانوان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دانشگاه عتیق، ذوب آهن اصفهان، الوند همدان و ایدم تبریز حضور دارند.

وی با بیان اینکه از سال 88 در لیگ برتر حضور داریم تصریح کرد: در این سال رتبه سوم را در ریکرو کسب کردیم تیم ما یک تیمی بومی است و در این راه رقابت با تیم‌هایی که تمام بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارند بسیار سخت است.

رضوی درباره مشکلات تیم داری در لیگ برتر بیان کرد: متأسفانه ما از نظر اسپانسر در استان دچار مشکل هستیم و اگر حامی مالی پیدا شود که هزینه‌های تیم را پرداخت کند قطعاً اسم این تیم تغییر می‌کند.

وی درباره تعداد ورزشکار سازمان ‌یافته شده در استان یادآور شد: در بخش آقایان نزدیک به 50 نفر تیرانداز داریم که به صورت مداوم تمرین می‌کنند، در بخش بانوان هم 20 نفر ورزشکار سازمان یافته داریم که فعالیت دارند.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان در پایان درباره مشکلات سخت‌افزاری این رشته متذکر شد: نبود سایت اختصاصی باعث بروز مشکلاتی برای ما شده که در این راستا باید یک زمین اختصاصی در همدان ایجاد شود چون در تابستان و در حال حاضر در ورزشگاه شهید بهشتی تمرین می‌کنیم.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول