اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات تیراندازی باکمان منطقه یک کشور

استان مرکزی نائب قهرمان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی از کسب عنوان نائب قهرمانی تیرانداز استان مرکزی در مسابقات تیراندازی باکمان منطقه یک کشور خبر داد.

استان مرکزی نائب قهرمان شد

عباس حاجی‌آبادی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در اراک اظهار داشت:  عباس علی خسروی تیرانداز شایسته استان مرکزی موفق شد در مسابقات تیراندازی باکمان منطقه یک کشور در رشته ریکرو عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: همچنین  شبنم سرلک نیز موفق شد در رشته کامپاند بخش بانوان عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی ادامه داد: مسابقات تیراندازی باکمان منطقه یک کشور با حضور شش تیم از استان‌های قزوین، سمنان، قم، تهران، البرز و مرکزی در بخش زنان و مردان به میزبانی اراک برگزار شد که خوشبختانه مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود.

حاجی‌آبادی بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها و دربخش ریکرو مردان حسن هوشیار از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، عباس‌علی خسروی از مرکزی دوم شد و محمد حسین‌خانی از تهران در سکوی سوم ایستاد.

وی ادامه داد: در بخش ریکرو بانوان نیز عاطفه صابر از البرز اول شد، راحله فارسی از البرز در سکوی دوم ایستاد و مهسا بدخشان از تهران عنوان سومی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی با بیان اینکه در بخش کامپاند مردان سیدمحمد تمبرچی از تهران،  جبرائیل عبادی از البرز و وحید سعیدی  از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند، گفت: در رشته کامپاند بانوان عاطفه سادات علوی در سکوی اول ایستاد، شبنم سرلک  از مرکزی  دوم شد و  فاطمه تابع  از البرز به عنوان سومی اکتفا کرد.

وی بیان داشت: خوشبختانه میزبانی این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و هیچ مشکلی در برگزاری مسابقات وجود نداشت.

انتهای پیام/87002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول