اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر پیش‌بینی کرد

جمع‌آوری 2 میلیارد تومان زکات تا پایان سال در ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر گفت: شهرستان ملایر سه سال پیاپی در جمع‌آوری زکات رتبه نخست استان به دست آورده و پیش‌بینی می‌شود جمع‌آوری زکات تا پایان امسال به 2 میلیارد تومان برسد.

جمع‌آوری 2 میلیارد تومان زکات تا پایان سال در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مسجد روستای پیرخداوردی در بخش مرکزی ملایر جمع‌آوری زکات را یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان برشمرد و اظهار داشت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در ملایر جمع آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان امسال به 2 میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه هر چه میزان جمع‌آوری زکات در روستاها بیشتر باشد باعث پیشرفت بیشتر و آبادانی روستاها خواهد شد افزود: هر چه مقدار پرداخت زکات در روستاها بیشتر باشد به همان میزان از کمک تشویقی دولت نیز در روستاها برخوردار می‌شویم.

فرماندار ملایر بر پرداخت زکات در روستاها تأکید کرد و گفت: انجام این امر الهی باعث افزایش مال شده و زکاتی که در روستاها جمع‌آوری شده با همکاری دهیاری و روحانی در همان روستا هزینه می‌شود.

در ادامه مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر نیز گفت: مسجد پیرخداوردی روستای پیرخداوردی در زمینی به مساحت 350 متر مربع با زیربنای 300 متر مربع و میزان اعتبار پیش بینی شده 150 میلیون تومان ساخته می‌شود

علی کولیوند در پایان سخنانش افزود: این مبلغ از محل اعتبارات پروژه زکات توسط مردم و کمیته امداد امام خمینی شهرستان تأمین شده است.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول