اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد زکات کمیته امداد خراسان‌رضوی:

57 میلیارد ریال زکات در خراسان‌رضوی در سال 91 جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد زکات کمیته امداد خراسان‌رضوی گفت: در 9 ماه امسال بیش از 57 میلیارد ریال زکات در خراسان‌رضوی جمع‌آوری شد، که در مقایسه با سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

57 میلیارد ریال زکات در خراسان‌رضوی در سال 91 جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمدحسین میدانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زکات امری واجب است و مطابق قانون معادل مبلغ زکات جمع‌آوری شده در سطح هر منطقه، دولت نیز به همان میزان کمک می‌کند.

وی اطلاع‌رسانی بیشتر توسط ائمه جماعات و روحانیون روستاها را در امر زکات ضروری دانست و افزود: زکات سبب تطهیر و برکت امور مردم بیشتر می‌شود و بلا را از انسان‌ها دور می‌کند.

رئیس ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی تصریح کرد: در 9 ماه امسال مردم خراسان‌رضوی بیش از 57 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند،که در مقایسه با سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

میدانی گفت: در صورت پرداخت به موقع زکات دیگر فقیری در جامعه وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس قانون زکات کشور ائمه جمعه به عنوان رئیس ستاد زکات شهرستان و فرمانداران و دستگاه‌های دیگر بنا به نظر رئیس ستاد عضو و کمیته امداد دبیر ستاد است.

میدانی یادآور شد: در حال حاضر تعدادی کتاب در بحث زکات چاپ شده و بنده از سازمان تبلیغات می‌خواهم با توزیع کتاب بین روحانیان و مبلغان در این امر مهم اقدام کنند.

انتهای پیام/70005/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول