اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

توجه به پیشرفت اقتصادی از ابتدای انقلاب مدنظر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: توجه به تولید و پیشرفت اقتصادی همواره از ابتدای انقلاب اسلامی مد نظر قرار دارد.

توجه به پیشرفت اقتصادی از ابتدای انقلاب مدنظر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد بعد از ظهر امروز در جمع برخی مسئولان و مردم شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر به بیان آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

وی تصریح کرد: یکی از بزرگ‏ترین برکات این نظام در کنار قطع وابستگی‏ها و استقلال در زمینه‏های سیاسی و حاکمیتی توجه به تولید و پیشرفت اقتصادی بود که همواره از ابتدای انقلاب اسلامی مد نظر قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند به اجرای طرح توسعه کشاورزی در کشور اشاره کرد و افزود: این طرح در راستای حمایت از تولید و توجه به کشاورزی به عنوان یکی از مهم‏ترین مولفه‏های استقلال در تولید مواد غذایی به اجرا درآمد.

قاسمی‏فرزاد تأکید کرد: شهرستان دماوند به عنوان یکی از شهرستان‏های پیشگام در اجرای طرح توسعه کشاورزی توانست 2 هزار و 600 هکتار از این اراضی را شناسایی کند و به تدریج در اختیار دانش‏آموختگان و علاقه‏مندان در این بخش قرار دهد.

وی به پیشرفت و توسعه علمی کشور اشاره کرد و گفت: در گذشته هر نوع اختراع و یا پژوهش علمی با برخورد حکومت طاغوت مواجه می‏شد؛ اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه حمایت‏ها و توجه مسئولان به ویژه رهبر فرزانه انقلاب این استعدادها به شکوفایی رسید.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: ما امروز شاهد آن هستیم بزرگ‏ترین فناوری‏های علمی به دست متخصصان ایرانی عرضه می‏شود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال، چندین جلسه با نخبگان علمی کشور دارند و این حمایت‏ها سبب شده تا جمهوری اسلامی که قرار بود در چشم‏انداز افق 1404 به قدرت برتر علمی منطقه تبدیل شود، امروز به این رتبه دست یابد.

وی بیان کرد: ناراحتی و کینه‏ای که دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، به دلیل این رشد و پیشرفت است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: آنها با عصبانیت می‏خواهند کینه خود را از مجرای تحریم‏ها، فشارها و تبلیغات مسموم ابراز کنند و ملت ما را تحت تأثیر قرار دهند.

قاسمی‏فرزاد خاطرنشان کرد: امروز ملت سربلند ایران اسلامی با هدایت و رهبری مقام عظمای ولایت با وحدت و هم‏بستگی به راه خود ادامه می‏دهد و در مقابل مستکبران عالم خواهد ایستاد و به لطف الهی وعده خداوند که همان نصرت و پیروزی بر مستکبران است، محقق خواهد شد.

انتهای پیام/2568/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول