اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی:

توجه به مردم سالاری اقتصادی در زندگی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: توجه به مردم سالاری اقتصادی با توجه به تاثیر مستقیم در نوع معاش افراد، از جمله مواردی است که باید در اجرای سبک زندگی اسلامی مورد توجه واقع شود.

توجه به مردم سالاری اقتصادی در زندگی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نسرین پیرسمساری ظهر امروز در همایش سبک زندگی اسلامی، به نقش رسانه‌های بیگانه در ترویج سبک زندگی غربی اشاره و خاطرنشان کرد: فرهنگ غربی به عنوان یک فرهنگ مهاجم، در راه بهره‌کشی از منافع سایر کشورها، با ایجاد تغییر در ساختارهای سبک زندگی، در پی تخریب مبانی فرهنگی است.

وی تقویت ایمان دینی و آموزه‌های اسلامی را راه مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: نقش فعالان حوزه و دانشگاه، در تعالی روحی دانش‌آموزان و دانشجویان کارساز بوده و در صورت استمرار، می‌تواند به سایر بخش‌های جامعه نیز تسری بیابد.

پیرسمساری ادامه داد: در این راستا رسانه‌های جمعی به خصوص رسانه ملی می‌تواند با رویکرد برنامه‌سازی جذاب به دور از شعارزدگی، در ارائه پیام ماندگار، تاثیرگذار باشد.

وی گفت: چیدمان مواردی که مربوط به عناصر ظاهری شهر است، به عنوان مواردی که همواره در معرض دید آحاد جامعه بوده و دارای نقش تاثیرگذار است، از دیگر مسائلی است که می‌تواند در راستای بهبود سبک زندگی به کار گرفته شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تاثیر مسائل اقتصادی در سبک زندگی اسلامی یادآور شد: توجه به مردم سالاری اقتصادی با توجه به تاثیر مستقیم در نوع معاش افراد، از جمله مواردی است که باید در اجرای سبک زندگی اسلامی مورد توجه واقع شود.

پیرسمساری در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه نگرش‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: تحقق سبک زندگی دینی و ایرانی، نیازمند مشارکت و همیاری آحاد جامعه در لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب است. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول