اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر روسیه در ایران خبر داد

برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه در مسکو

خبرگزاری فارس: سفیر روسیه در ایران از برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه طی 10 روز آینده در مسکو خبر داد.

برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه در مسکو

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لوان جاگاریا بعد از ظهر  امروز در دیدار با استاندار اصفهان ضمن قدردانی از پذیرایی گرم استاندار اصفهان اظهار کرد: مذاکرات خوبی بین دو طرف صورت گرفته که یکی از موارد آن پیرامون برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی مشترک ایران و روسیه بود که طی 10 روز آینده در مسکو برگزار می‌شود.

وی افزود: صالحی، وزیر امور خارجه ایران نیز در این جلسه حضور دارند و ما انتظار زیادی از خروجی این نشست مشترک بین ایران و روسیه داریم.

سفیر روسیه در ایران تصریح کرد: جلسه آینده دو کشور بسیار مهم است، اما استان‌های جمهوری اسلامی ایران از یک سو و روسیه از سوی دیگر می‌توانند از نظر اقتصادی نقش کلیدی داشته باشند.

وی ادامه داد: هر چند زمینه‌های مختلفی برای برقراری ارتباط دوجانبه وجود دارد، اما روابط دوجانبه اقتصادی منجر به توسعه می‌شود.

لوان جاگاریا همچنین اضافه کرد: در ملاقاتی که با شهردار اصفهان داشتیم، پیشنهادهای جالبی عنوان شد که من به سرعت به مسکو منتقل می‌کنم.

وی همچنین با اعلام خبر افزایش همکاری روسیه با ایران بیان داشت: روند گردشگری روسیه یک ویژگی‌هایی دارد که به دنبال توسعه آن هستیم.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول