اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نور:

تشکیل سپاه امضای بیمه نامه انقلاب بود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نور گفت: فرمان تشکیل سپاه امضای بیمه نامه انقلاب بود.

تشکیل سپاه امضای بیمه نامه انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان ظهر امروز در جمع پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه ناحیه نور، سپاه را یکی از دستاوردهای مهم و یادگار حضرت امام (ره) عنوان کرد و اظهار داشت: این نهاد به عنوان بازوی اصلی انقلاب و مدافع نظام به فرمان امام (ره) برای حفظ انقلاب تشکیل شد و امضای فرمان تشکیل سپاه امضای بیمه نامه انقلاب بود.

سرپرست فرمانداری نور، استقلال را از دیگر دستاوردهای انقلاب برشمرد و اظهار داشت: ایران قبل از انقلاب پنجاه و یکمین ایالت آمریکا محسوب می‌شد و 100 هزار مستشار آمریکایی عهده‌دار امور کشور در همه زمینه‌ها بودند.

وی ادامه داد: شاهی بر این کشور حکومت می‌کرد که هیچ گونه اختیاری حتی همسرش را نداشت و آمریکا به وی دستور داد تا از همسر اولش طلاق بگیرد.

صمدیان خودباوری را از دیگر دستاوردهای انقلاب نام برد و افزود: زمانی که کوچک‌ترین وسیله مورد نیاز را در کشور تولید نمی‌کردیم یا حداقل متخصصان ما اجازه دیدن از روی دست مستشاران آمریکایی را نداشتند اکنون به موقعیتی رسیدیم که جزو کشورهای اول دنیا در تولید هستیم.

سرپرست فرمانداری نور اظهار داشت: به برکت انقلاب به علومی که غرب و اروپا در انحصار داشتند و برای ما و کشورهای جهان سوم علوم ممنوعه محسوب می‌شد دسترسی پیدا کردیم و امروز در علوم هسته‌ای هشتمین کشور دنیا هستیم.

وی تصریح کرد: در علم هوا و فضا به ساخت هواپیماهای فوق مدرن و جنگده‌های مدرن، ماهواره و پرتاب به فضا دست یافتیم که از علوم ممنوعه بود.

صمدیان علم ممنوعه دیگر را سلول‌های بنیادی نام برد و افزود: در این علم، پنجمین کشور دنیا هستیم و علم ارتباطات که جوانان ما توانستند با فناوری روز پهپاد فوق مدرن و رادار گریز آمریکا را به سلامت فرود بیاورند.

گفتنی است، در ابتدای مراسم ناصر توکلی فرمانده سپاه ناحیه نور گزارشی از اقدامات سپاه را برشمرد و حفظ دستاوردهای انقلاب را از مأموریت‌های اصلی سپاه ذکر کرد.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول