اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

ملت ایران به راحتی انقلاب و آرمان‌های آن را از دست نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان گفت: ملت ایران به راحتی انقلاب و آرمان‌های آن را از دست نمی‌دهد.

ملت ایران به راحتی انقلاب و آرمان‌های آن را از دست نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در دیدار جامعه ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی ایران تمام نگاه‌های دنیا به کشور عزیزمان بود و بسیاری از تحلیل گران سیاسی نمی‌توانستند این رویداد عظیم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را پیش‌بینی کنند.

وی افزود: با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) مردم شاه را از ایران فراری داده و پیروزی ارزشمندی را برای کشورمان به ارمغان آورند که این پیروزی را مدیون امام راحل (ره) و خون پاک شهدا و خانواده‌های بزرگ آنان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب ما متفاوت از سایر انقلاب‌ها و تفاوت بارز آن اسلامی بودن آن است، خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند خط و راه امام و مسیر پاک شهدا در وجود مقدس مقام معظم رهبری است.

وی  گفت: مردم کشورمان 34 سال مقاومت کرده و سال‌ها رنج و درد را تحمل کرده و به پیروزی رسیده‌اند و اکنون به راحتی این انقلاب و آرمان‌های آن را از دست نمی‌دهند.

مسئولان، کارکنان، هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران و جوانان پس از آن با حضور در مزار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی یاد آنان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/2308/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول