اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

محفل انس با قرآن در قصرشیرین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی با حضور قاریان و فعالان برجسته قرآنی و دوستداران قرآن در قصرشیرین برگزار شد.

محفل انس با قرآن در قصرشیرین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد محمودی در محفل انس با قرآن که با هماهنگی سازمان تبلیغات‌اسلامی، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در مسجد جامعه قصرشیرین با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس سازمان تبلیغات و دیگر مسئولان، قاریان و فعالان برجسته قرآنی برگزار شد، گفت: انقلاب ما انقلاب ارزش‌های دینی است و یکی از مصادیق بارز آن همین مجالس قرآنی است که به همت جوانان و دوستداران قرآن برگزار می‌شود.

محمودی با تاکید بر اینکه به فرمایش رسول خدا (ص) مهمترین وظیفه هر فرد یادگرفتن و یاد دادن قرآن به دیگران است، مردم را به یادگیری و یاد دادن قرآن فرا خواند و تصریح کرد: قرآن نور است و خواندن قرآن به انسان حکمت و معرفت می‌آموزد و انسان را راهنمایی و هدایت می‌کند.

در ادامه این مراسم، امام جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: اگر به معجزات دیگر پیامبران بنگریم و بیندیشیم، متوجه خواهیم شد که هدف از نزول و وحی قرآن به رسول‌خدا(ص) همان هدایت بشریت است و اینکه خداوند می‌خواهد که پیامبر(ص) به واسطه کلامش تا روز قیامت حاضر و زنده باشد.

شایان ذکر است که اولین محفل انس با قرآن در اولین روز از دهه فجر در روستای سید ایاز برگزار شد و این دومین محفل انس با قران در این ایام است که در قصرشیرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول