اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

بخش دوم هدفمندی یارانه‏ها با نظر مردم اجرا شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: در اجرای طرح هدفمندی مرحله دوم، باید نظر مردم گرفته شود، تا مردم احساس خودمانی بودن با دولت و مسئولان را همچون گذشته داشته باشند.

بخش دوم هدفمندی یارانه‏ها با نظر مردم اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان حربه‌هایشان را علیه نظام شدیدتر کرده‌اند و تحریم‌های شکننده و تبلیغات برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و تشدید اختلافات بین مسئولین از سوی دشمن باعث شده دشمنان وانمود کنند که این اختلافات باعث غفلت از امور مردم شده است.

وی افزود: مسئولین باید جدی‌تر از گذشته در بیان و تبلیغ و رساندن اخبار و اطلاعات کارهای انجام شده به مردم تلاش کنند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های دشمن علیه نظام گفت: مسئولین باید تهدیدها و تبلیغات علیه نظام را خنثی کنند و اجازه ندهند دشمن از اختلاف سلیقه پیش آمده بین مسئولین سوءاستفاده نماید.

وی تاکید کرد: مسئولین باید بیشتر کار کنند و بیشتر به فکر مردم باشند و برای مهار این گرانی‌های افسارگسیخته همت کنند تا مردم در دهه فجر با شدت گرفتن گرانی‌ها کامشان تلخ نشود.

امام جمعه بردسکن بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد و افزود: حضور گسترده مردم خنثی کننده تهدیدات دشمنان است.

وی دهه فجر را بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب برای نسل سوم ذکر کرد و افزود: اینک که دشمن تبلیغات منفی علیه نظام دارند ما نیز باید متقابلا تبلیغات خود را بیشتر کنیم و مشکلات را با زبان صادقانه برای مردم بیان کنیم تا مردم وضعیت را درک کنند.

حجت‌الاسلام امینی گفت: مردم ما هم در روزهای فراوانی و هم در روزهای سخت در صحنه بوده‌اند و امروز به واسطه همین در صحنه بودن مردم، تحریم‌ها اثری ندارد و این در صحنه بودن مردم نشانه صداقت مسئولین و اعتماد مردم به مسئولین است و ما باید این صداقت را حفظ کنیم.

امام جمعه بردسکن خاطر نشان کرد: در انتخابات آینده حضور گسترده مردم حرف اول را می‌زند و باید حضور مردم را برای همیشه خواسته باشیم.

وی بر همراهی و همدلی با مردم تاکید کرد و گفت: هر جایی که نتوانیم کار کنیم باید از مردم معذرت‌خواهی کنیم.

حجت‌الاسلام امینی به روابط دوستانه اخیر دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: اگر دل و زبان دولت و مجلس یکی باشد خوب است، ولی اگر تظاهر به با هم بودن کنند و بعد از جلسه هر کدام ساز خود را بزنند، این تاثیری نداشته و خروجی مفیدی برای مردم به دنبال نخواهد داشت.

امام جمعه بردسکن با اعلام اینکه گرانی‌های لحظه‌ای و عدم ثبات قیمت‌ها مردم را مجبور به خرید بیشتر و ذخیره سازی می‌کند، خطاب به مردم گفت: بیش از حد نیاز خود ذخیره نکنید و قناعت پیشه سازید تا از این وضعیت عبور کنیم.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول