اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزآباد خبر داد

باند سارقان سیم برق در فیروزآباد متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فیروزآباد از انهدام باند چهار نفره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان سیم برق در فیروزآباد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، علی نیکنام اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت سیم برق در شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری سارقان این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 فیروزآباد هنگام گشت‌زنی دو سارق را که مشغول سرقت سیم برق بودند مشاهده و سارقان با دیدن ماموران به وسیله یک موتورسیکلت، اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: با اقدام سریع و به موقع ماموران هر دو سارق پس از مسافتی تعقیب و گریز دستگیر شدند.

نیکنام اضافه کرد: در ادامه تحقیقات یکی دیگر از همدستان سارقان و نیز فردی که که اقدام به خریداری سیم‌های برق مسروقه از آنان می‌کرد نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول ادامه داد: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منزل فرد مال‌خر، مقداری سیم برق سرقتی کشف کردند.

وی گفت: هر چهار نفر متهم این پرونده از افراد سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند که به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد در پایان از عموم شهروندان در خواست کرد به محض قطع ناگهانی برق، بلافاصله محیط اطراف منزل خود را بررسی و چنانچه با افراد مشکوکی مواجه شدند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش همچنین در بازرسی ماموران انتظامی لار از یک خودرو پژو، 800 لیتر سوخت قاچاقاق کشف شد.

ماموران کلانتری 11 شهر جدید لار هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک پژو 405 به رانندگی شخصی به‌نام «ع-ک» مظنون شدند و بلافاصله خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 800 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل را کشف کردند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول