اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان:

باند سارقین حرفه‌ای غرب استان تهران متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری و شناسایی باند سارقین حرفه‌ای خودروها در غرب استان تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند شب گذشته دستگیر شدند.

باند سارقین حرفه‌ای غرب استان تهران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهارستان، داود عبدالمالکی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: 2 نفر از سارقین حرفه‌ای که در قالب یک باند اقدام به سرقت بیش از 40 دستگاه خودرو در شهرهای غرب استان تهران کرده بودند، توسط مامورین انتظامی شهرستان بهارستان دستگیر شدند.

عبدالمالکی در تشریح جزئیات این دستگیری افزود: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان بهارستان در حین گشت‌زنی، به یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ مظنون می‌شوند، که اقدام به توقف آن می‌نمایند ولی سرنشینان خودرو بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار می‌کنند.

وی بیان داشت: پس از مدت‌ها تعقیب و گریز و خسارت زدن به ماشین‌های عبوری، سارقین سعی داشتند که از دست ماموران متواری شوند که پس از چندین بار اخطار، با استفاده از سلاح، لاستیک‌های خودرو مورد نظر مورد هدف گلوله  ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بهارستان گفت: علی‌رغم ترکیدن لاستیک خودرو، سارقین بی‌محابا قصد فرار از چنگ ماموران را داشتند که، در نهایت پس از برخورد با چندین دستگاه خودرو، در منطقه سلطان‌آباد با از بین رفتن خودرو مجبور به توقف شدند.

وی بیان داشت: سارقین پس از توقف خودرو،  پیاده و اقدام به فرار می‌نمایند که، سارق مرد با هویت "م. م"  قصد فرار از صحنه را داشته که با اقدام پلیس و شلیک گلوله مجروح و نهایتاً دستگیر می‌شود ولی سارق زن همراه وی به نام "ف. پ" علی‌رغم مجروح شدن موفق به فرار از صحنه می‌شود.

عبدالمالکی گفت: این متهمه پس از فرار از دست ماموران در یکی از محله‌های شهر گلستان اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو پراید کرده و پس از آن از منطقه متواری می‌گردد ولی به علت شدت جراحت وارده به بیمارستانی در شهریار مراجعه می‌کند تا مورد مداوا قرار گیرد.

وی بیان داشت: این متهمه در مراجعه به بیمارستان اعلام داشته که مورد اصابت گلوله قرار گرفته، که بلافاصله به اتاق عمل منتقل شده و تحت مداوا قرار می‌گیرد اما علی‌رغم اقدام به موقع پزشکان جان می‌سپارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تاکید کرد: در بررسی سوابق متهمه و بازجویی فرد دستگیر شده مشخص شده که این افراد از سارقین سابقه‌دار و دارای چندین فقره محکومیت و زندان می‌باشند و تاکنون بالغ بر 40 فقره سرقت خودرو داشته‌اند و خودرو پژو پارس مورد استفاده را، نیز در تاریخ دوم آذرماه جاری در یکی از محلات شهر تهران به سرقت برده و از آن برای سرقت‌های دیگر و انجام اعمال مجرمانه دیگر مورد استفاده  قرار داده‌اند.

عبدالمالکی گفت: پرونده متشکله پس از تکمیل، تحویل مراجع قضایی می‌گردد.           

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول