اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در لاهیجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لاهیجان از متلاشی شدن باند سارقان خودرو و دستگیری سه نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان علی‌اکبر صمیمی در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی دستگیری سارقان خودرو اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو پس از به سرقت بردن خودروها و رهاسازی آن در سطح شهر و جاده‌های فرعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی و تلاش شبانه‌ روزی پرسنل آگاهی و عوامل کلانتری 11 این شهرستان، سرانجام سارقان خودرو در هنگام سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان، متهمان را «م.ی» 30ساله، «م.س» 28ساله و «ع.ح» 29 ساله اهل و ساکن لاهیجان معرفی کرد.

وی گفت: این سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی و تحقیقات فنی و پلیسی به 4 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

صمیمی اذعان کرد: طبق هماهنگی مقام قضایی، از منازل متهمان بازرسی شده و در این بازرسی چندین عدد رینگ، لاستیک، قطعات سی‌ان‌جی، روکش صندلی و مدارک شناسایی مال‌باختگان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه دو نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: چندین قطعه از اموال مسروقه نیز به صاحبانشان عودت داده شد و متهمان به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان در ادامه از پلمپ هشت واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: به منظور نظارت بر فعالیت و برخورد با متصدیان واحدهای صنفی متخلف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این شهرستان از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

به گفته صمیمی، پلیس امنیت عمومی در بازدید از این صنوف، هشت واحد صنفی متخلف را به دلیل بی‌توجهی به تذکرات ماموران و رعایت نکردن قوانین صنفی پلمپ کرده و صاحبان این اصناف را با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی کردند.

وی رعایت آیین‌نامه‌های ابلاغی از طرف اداره اماکن و رعایت شئونات اسلامی به متصدیان اصناف را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: از شهروندان لاهیجانی می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طرف صنوف مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/84002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول