اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا:

امام خمینی با قیام خود، از ایران جامعه‌ای مطالبه‌گر ساخت

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا گفت: امام خمینی با دم مسیحایی و معجزه‌آسای خود، جامعه‌ای بی‌تحرک را به جامعه‌ای پویا، مطالبه‌گر و فعال تبدیل کرد.

امام خمینی با قیام خود، از ایران جامعه‌ای مطالبه‌گر ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احمد رستمی در جمع بسیجیان جامعه پزشکی استان همدان با بیان اینکه شخصیت والای امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را رقم زد، اظهار داشت: امام خمینی با دم مسیحایی و معجزه‌آسای خود، جامعه‌ای بی‌تحرک را به جامعه‌ای پویا، مطالبه‌گر و فعال را تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با اعتماد و ایمان به «خدا»، «راه»، «هدف» و «امت» انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، گفت: ایشان همواره رضای خداوند متعال را مد نظر قرار داده و با این رویکرد وارد فعالیت می‌شدند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا تأکید کرد: امام راحل(ره) به این چهار ایمان در عالی‌ترین سطح خود اعتقاد داشت و همین زمینه پیروزی او بر دو ابرقدرت شرق و غرب را فراهم آورد.

وی  در ادامه سخنانش اظهار داشت: امام خمینی معتقد بود که باید تا رفع فتنه در عالم تلاش کرد به همین دلیل وقتی خیلی‌ها بعد از شروع جنگ تحمیلی شعار «جنگ، جنگ تا پیروزی» را سر دادند ایشان شعار «جنگ، جنگ تا رفع فتنه در عالم» را مطرح فرمودند.

رستمی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را گفتمان بازگشت دین به عرصه زندگی بشر عنوان کرد و افزود: احیای دینداری و معنویت زمینه رشد و تعالی جوامع را فراهم می‌آورد و امام با انقلاب اسلامی مردم را به این سمت دعوت کرد.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن نگران زنده شدن دین در عرصه‌های اجتماعی است، گفت: تأسی به نظام سکولار یکی از موضوعاتی بود که نظام سلطه با تمرکز بر روی آن خواستار دستیابی به اهداف پیش روی خود بود اما با نظام جمهوری اسلامی، منافع آنها در دنیا با خطر مواجه شده است.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول