اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 133

خسروی: اتحاد مردم انقلاب را به پیروزی رساند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد مردم یکی از عواملی بود که توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

خسروی: اتحاد مردم انقلاب را به پیروزی رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی ظهر امروز در حاشیه حضور در جمع مدیران، معاونان و کارکنان سازمان بهزیستی استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اتحاد مردم یکی از عواملی بود که توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند، اظهار داشت: اتحاد مردم در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی چیزی بود که همه جهانیان آن را دیدند و امام خمینی (ره) نیز به خاطر اینکه توانست این وحدت و اتحاد را در بین مردم شکل دهد، جاودانه شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: امروز ما نیز دو وظیفه مهم را برعهده داریم؛ اول اینکه از همه جانبازان،خانواده شهدا، معلولین و ایثارگران قدردانی و تجلیل کنیم و دوم اینکه از کسانی که در حوزه‌های مختلف با دستاوردهای بزرگ مردم را خوشحال کردند و افتخاری را برای این انقلاب به جا گذاشتند تجلیل کنیم.

خسروی همچنین اظهار داشت: بهزیستی یکی از جاهایی است که کارکنان آن عاشقانه به معلولین خدمت می‌کنند و این خدمت آنها تجارت عاشقانه نام دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چیزی حدود 400 نفر در استان سمنان پرسنل سازمانی بهزیستی هستند و به حدود 21 هزار نفر خدمت ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: افراد گمنامی هستند که به معلولین استان خدمت‌رسانی می‌کنند و از آنها دستگیری می‌کنند ،به نظر می‌رسد که یک مقدار در حق بهزیستی کوتاهی شده است ،این ظرفیت در مجلس وجود دارد و نمایندگان مجلس نیز وفاق دارند و هر کجا که فکر می‌کنید مجلس می‌تواند کمک‌کننده باشد مجلس حمایت می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سازمانها و اداره‏های مختلف باید حداقل یک روز از ماه را به سرکشی از مراکز مختلف بهزیستی اختصاص دهند و از نزدیک این خدمت عاشقانه کارکنان بهزیستی را مشاهده کنند، اگر همه ما دیدگاه مجموعه بهزیستی را داشته باشیم، کارها خیلی سریعتر پیش می‌رود و مشکلات سریع‏تر حل می‌شود.

انتهای پیام/2249/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول