اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت گرفت

آغاز به کار نخستین کارخانه آجر سفال در هرمزگان

خبرگزاری فارس: همزمان با سومین روز از دهه فجر نخستین کارخانه آجر سفال در حاجی‌آباد هرمزگان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نخستین کارخانه آجر سفال در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد‌ در سومین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال با حضور معاون استاندار هرمزگان در حاجی‌آباد افتتاح شد.

بهره‌‌برداری از 300 واحد مسکونی روستایی با اعتبار 30 هزار میلیارد ریال،‌ افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای و افتتاح خط انتقال آب از چاه شماره دو با مخزن دو هزار متر مکعبی از جمله این پروژه‌ها در حاجی آباد بود.

آغاز به کار نخستین کارخانه آجر سفال در استان با اعتبار 20 میلیارد ریال و اشتغالزایی 33 نفر از پروژه‌های مهمی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه در 30 کیلومتری محور تزانزیتی شمال حاجی‌آباد احداث شده و سالیانه 105 هزار تن آجر سفال تولید می‌کند.

همچنین بلوار خلیج فارس به طول یک هزار و 700 متر و مساحت کل 30 هزار متر مربع که شامل 6 هزار متر مربع چمن‌کاری و کاشت 200 نفر انواع نخیلات،‌600 اصله نارنج و 2 هزار و 500 شمشاد زینتی، گل و روشنایی است یکی دیگر از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان بود.

حمیدرضا نصیری شهردار حاجی‌آباد در مراسم افتتاح بلوار خلیج فارس گفت: برای احداث این بلوار بالغ بر 7 میلیارد ریال با همکاری شهرداری، اداره راه و ترابری، ‌آبفا شهری و روستایی و فرمانداری هزینه شده است.

وی افزود: بلوار مذکور ورودی استان هرمزگان بوده که خواسته به حق مردم استان و حاجی‌آباد بوده است. افتتاح پارک مدرس و نصب پرچم از دیگر پروژه‌های شهرداری بود.

گل‌محمد بامری معاون استاندار هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها در حاجی‌آباد ضمن گرامیداشت دهه فجر بهره‌برداری از این طرح‌ها را سبب شکوفایی و توسعه منطقه دانست و گفت: همت برای راه‌اندازی چنین طرح‌هایی خود نوعی مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان است.

انتهای پیام/88002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول