اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بهزیستی هرمزگان محقق شد

آگاه‌سازی دختران دبیرستانی ابوموسی از معلولیت‌ها و پیشگیری

خبرگزاری فارس: به همت اداره بهزیستی شهرستان ابوموسی دوره آموزش آگاه‌سازی و پیشگیری از معلولیت‌ها ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دخترانه برگزار شد.

آگاه‌سازی دختران دبیرستانی ابوموسی از معلولیت‌ها و پیشگیری

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی هرمزگان، این دوره آموزشی، با هدف کاهش میزان بروز و شیوع معلولیت‌ها از طریق آگاه‌سازی عمومی و ارتقا سطح سبک زندگی در جامعه هدف برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید: در این دوره که مورد استقبال دانش‌آموزان و مربیان بهداشت قرار گرفت، مباحثی نظیر توصیه‌های پیش از ازدواج و بچه‌دار شدن، پیشگیری از ناشنوایی، پیشگیری از نابینایی و  بیماری‌های عفونی توسط کارشناس بهزیستی ابوموسی مطرح  شد.

در ادامه این گزارش همچنین از برگزاری دوره آموزشی "اخلاق پیامبر اکرم (ص) در خانواده" توسط بهزیستی حاجی‌آباد نیز خبر داده شده است.

در این دوره آموزشی سخنران مراسم "حجت الاسلام والمسلمین احمد فوادیان" رئیس حوزه علمیه و امام جمعه موقت شهرستان دامغان به بیان مطالبی در خصوص سیرت پیامبر اکرم (ص) پرداخت.

این گزارش به نقل از سخنران یاد شده می‌افزاید: رهبران اسلام در همه زمینه‌های زندگی راهنمایی‌های لازم را ارائه کرده‌اند و وظیفه ماست برای رسیدن به سعادت و تکامل در این دنیا و آخرت اخلاق و منش رسول خدا (ص) را سرلوحه کار و عمل خود قرار دهیم.

همچنین هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با سیره رسول خدا (ص) و ترویج و بهره گیری از الگوهای اسلامی بیان شده است.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول