اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تویسرکان خبر داد

افتتاح سالن ستاد مدیریت بحران تویسرکان/هزینه 18 میلیارد ریالی

خبرگزاری فارس: شهردار تویسرکان از افتتاح سالن چندمنظوره ستاد مدیریت بحران تویسرکان در دهه فجر خبر داد و گفت: احداث ساختمان اداری و تملک زمین این سالن 17 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه در برداشته است.

افتتاح سالن ستاد مدیریت بحران تویسرکان/هزینه 18 میلیارد ریالی

عزیزالله مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به اینکه در بهمن‌ماه سال 57 قدرت پوشالی رژیم منحوس پهلوی درهم شکست، اظهار داشت: رژیم طاغوتی پهلوی به دلیل بی‌بهره بودن از پشتوانه مردمی با وجود اینکه از سوی ابرقدرت‌های جهانی حمایت می‌شد، نتوانست در برابر خیزش و خروش تاریخی ملت ایران مقاومت کند و سقوط کرد.

وی با تأکید بر اینکه ورود تاریخی امام خمینی(ره) و  تشکیل حکومت دینی و الهی در ایران هرگز از حافظه تاریخ و افکار عمومی جهان پاک نخواهد شد، ادامه داد: امام راحل با توکل و اعتماد به قدرت لایزال خداوند یگانه و توسل به ائمه اطهار(ع) با پشتوانه مردم بزرگ و ولایتمدار ایران دست ابرقدرت‌ها و اجانب را از کشور کوتاه و بر جهان ثابت کرد که آمریکا و دیگر سلطه‌جویان هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

شهردار تویسرکان خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در جهان مرهون شهامت و ایثارگری مردان و زنانی است که از همه هستی خود گذشتند تا نهال انقلاب اسلامی تنومند و عزتمند در دنیا فراگیر و گسترش یابد.

وی با بیان اینکه ما همه موظف هستیم از خون شهدا و آرمان‌ها و اهداف امام (ره) و شهدا صیانت و دفاع کنیم، تصریح کرد: ارتقای بصیرت و آگاه‌بودن به رخدادهای پیرامون در عرصه‌های مختلف و شناخت دشمن و اهداف آن در عصر کنونی یکی از ضروریات است و راهکار اصلی در همه این موارد اطاعت محض از سخنان ولایت فقیه است.

مالمیر در ادامه با اشاره رشد و توسعه کشور در عرصه‌های علمی، نظامی  و اقتصادی و... در جهان، ابراز داشت: اطلاع‌رسانی و بازگو کردن اقدامات انجام شده دولت در بخش‌های گوناگون امید و نشاط را در بین مردم زیاد و دشمنان را در دستیابی به اهدافشان ناکام می‌گذارد.

وی با بیان اینکه در ایام فجر سال جاری سالن چندمنظوره ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرستان تویسرکان افتتاح می‌شود، افزود: سالن مدیریت بحران در زمینی به مساحت دو هزار 500 متر مربع در بنای یک هزار و 260 متر مربع با حضور مسئولان شهرستان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تویسرکان بیان کرد: برای خرید زمین و احداث ساختمان اداری سالن چندمنظوره ستاد مدیریت بحران تویسرکان 17 میلیارد و 600 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و داخلی شهرداری هزینه صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه این سالن به ‌هنگام بلایا و بحران، ظرفیت پاسخگوی به نیاز یک هزار نفر را دارا است، متذکر شد: پس از افتتاح ضمن برگزاری کلاس‌ ورزشی براساس توافق انجام شده، جمعیت هلال احمر در موارد آموزشی، از سالن فوق استفاده کند.

مالمیر از کلنگ‌زنی و تملک مسیر خیابان 16 متری پشت بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) سرابی به طول 975 متر همزمان با خیابان فردوسی خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین طرح روکش آسفالت خیابان انقلاب تویسرکان به طول 800 متر به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول