اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آبفای شهری فریدن:

مرحله اول واگذاری انشعاب فاضلاب داران آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان فریدن گفت: مرحله اول واگذاری انشعاب فاضلاب شهر داران آغاز شد.

مرحله اول واگذاری انشعاب فاضلاب داران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه شبکه جمع‌آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر داران در سال 81 توسط آبفا استان به مهندسین مشاور پارس جویاب واگذار شد.

وی افزود: این طرح براساس دوره 25 ساله از سال 82 تا 1407 برنامه‌ریزی شده که در ابتدا طرح 22هزار و 675  نفر و در پایان طرح 42 هزار و 293 نفر را محاسبه کرده‌اند و طول این شبکه و خطوط انتقال 70 کیلومتر با قطر لوله 200،250،400 و 600 میلی‌متری است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان فریدن هزینه این طرح را 15 میلیارد ریال تاکنون بیان کرد و افزود: هزینه اجرا بیش از 35 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب، تصفیه‌خانه حدود 66 میلیارد ریال بوده است.

وی به حدود 10 میلیارد ریال اعتبار برای 35 کیلومتر باقی مانده طرح اشاره کرد و افزود: این پروژ در سه مرحله طراحی شده که مرحله اول آن با پیشرفت فیزیکی بالای 98 درصد در حال اتمام است و ظرفیت هر مدول یک‌هزار و 672 متر مکعب در شبانه‌روز است.

مجیدی به پیگیری‌های مردم و مسئولان شهرستان فریدن در ارتباط با بالا بردن سطح بهداشت اشاره کرد واظهار کرد: یکی از خواسته‌های بحق مردم که همانا ارتقای سطح بهداشت جامعه است و با اجرای شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: در دهه فجر با افتتاح تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر داران این امر محقق گشته و پروژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول به موافقت مدیرعامل آبفا استان مبنی بر واگذاری انشعاب فاضلاب در قسمتی از محدوده شهر داران با اقساط 12 ماهه اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند همه روزه با در دست داشتن قبض آب و حضور در اداره آبفا شهری داران نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کند.

انتهای پیام/2301/صا30/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول